پنجره یو پی وی سی چهار لنگه بلند باکیفیت

پنجره یو پی وی سی چهار لنگه بلند باکیفیت: پنجره ماندگار جزو اولین تولید کننده های پنجره دوجداره یو پی وی سی بلند و چهار لنگه می باشد که مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و با دستگاه های تمام اتوماتیک که کمترین دخالت اپراتور را دارد و با بهترین یراق آلات و بهترین متریال‌(گالوانیزه مصرفی، گسگت مصرفی، پیچ های مصرفی، پروفیل مصرفی و … ) اقدام به تولید پنجره های یو پی وی سی چهار لنگه و آلومینیوم ترمال یا نان ترمال کرده است.


پنجره یو پی وی سی چهار لنگه بلند باکیفیت

در ایران اولین بار در اواخر دهه 50، واحد تولید پروفیل یو پی وی سی و ساخت درو پنجره یو پی وی سی احداث گردید و با اینکه در سال های بعد واحدهای تولید دیگری در این زمینه احداث گردیده است، اما به دلایل مختلف واحدهای موجود از تکنولوژی پیشرفته کنونی برخوردار نبوده و حجم عمده پروفیل مصرفی واحدهای مونتاژاز منابع خارجی تامین می گردید. 
با عنایت به نیاز کشور به واحد های مسکونی، تجاری و اداری و اهمیت به کار گیری مصالح مناسب و همچنین تاثیر مثبت پنجره های upvc با شیشه دوجداره در بهینه سازی انرژی، هم اینک استفاده از این نوع در و پنجره ها رو به فزونی گذاشته است.


پنجره یو پی وی سی چهار لنگه بلند

این شرکت خود را موظف به انجام دقیق پروژه ها و اعتلای بحث پنجره های یو پی وی سی باکیفیت در ساختمان ها و در نهایت اعتلای ساختمان های ساخته شده میداند و امید است که قدمی کوچک در بالاترین سطح و کیفیت ساختمانهای ساخته شده در کشور باشد و در همین راستا با داشتن افراد مجرب در زمینه اندازه گیری، تولید و نصب پنجره از ابتدا تا انتها کار خود را به طور شایسته انجام میدهد و مصداق آن همانا مشتریان و پروژه های موفق قبلی این شرکت در سطح کشور میباشد.


پنجره های دوجداره یو پی وی سی  تحول عظیمی در صنعت پنجره بوده است و با تحقیقاتی که طی سالیان قبل انجام شده است. این پنجره طوری طراحی شده است که نصب آن آسان تر از پنجره های ماقبل خود میباشد و در کل میتوان گفت که فردی که متخصص این کار نیست هم میتواند این نوع پنجره ها را نصب کرده ولی توجه نکردن به استانداردهای موجود در این زمینه میتواند عواقب بسیار خطرناکی را در پی داشته باشد.

در این زمینه باید افراد متخصص و آموزش دیده و با تجربه کار نصب را بر عهده بگیرند که کارهایی همچون نحوه قرار دادن پنجره ها، شاغول بودن پنجره ها، جنس پیچ های مصرفی، تعداد پیچ های مصرفی و چسب درزبندی برای پنجره ها، رگلاژ کردن شیشه ها و بازشوها همه اقداماتی است که باید توسط افراد باتجربه و آموزش دیده انجام بگیرد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره یو پی وی سی چهار لنگه بلند باکیفیت

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است