تعویض درب چوبی آهنی آپارتمان با upvc ویستابست در کرج

تعویض درب چوبی آهنی آپارتمان با upvc ویستابست در کرج: جهت صرفه جویی در مصرف برق و آب و گاز و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی هوا دود و گرد و غبار و آلودگی های صوتی  و به طبع آن کمک به اقتصاد خانواده و آرامش محیط زندگی تعویض درب های چوب و آهنی یا آلومینیومی با درب های دو جداره UPVC ویستابست الزامی است. برای تعویض درب های چوبی و آهنی با درب های دو جداره یو پی وی سی ابتدا می بایست درب های قدیمی را از محل فریمهای اصلی آن برداشت تا محیط مناسب برای نصب درب های یو پی وی سی آماده شود .


تعویض درب چوبی آهنی آپارتمان با upvc ویستابست در کرج

بدین منظور بازشوهای درب های چوبی و آهنی قدیمی برداشته شده و ستونها و کتیبه ها با فرز بریده می شود و درب های دوجداره  UPVC توسط پیچ های مخصوص بر روی فریم محیطی باقیمانده درب یا درب های قبلی نصب می گردد و بوسیله چسب مخصوص درزگیری و عایق بندی می شود.

با توجه به اینکه پروفیل بازسازی S شکل می باشد معمولا قسمت کمتری از فریم قدیمی آهنی یا آلومینیومی قابل مشاهده است اگر سطح فریم قدیمی عرض ۶ سانتی متر یا بیشتر داشته باشد از پروفیل های مدل نوسازی (فریم) استفاده می شود در هر صورت روش کار یکی است و تخریبی ایجاد نمی شود.

جایگزینی درب UPVC با درب قدیمی

از آنجایی که نیمی از تولیدات ما در پروژه های تعویضی و جایگزینی درب های قدیمی میباشد بر آن شدیم تا اطلاعات دقیق تری از شرایط کاری خود و همچنین نحوه تعویض درب upvc با درب های قدیمی را در اختیار عموم قرار دهیم.

با توجه به افزایش چشمگیر تعرفه گاز و برق و افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی از مواردی که هم به اقتصاد و هم به آرامش خانوارها کمک میکند، تعویض درب های قدیمی تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی با درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی است.

تعویض درب چوبی آهنی آپارتمان با upvc ویستابست

جهت تعویض درب ها با درب های دوجداره upvc ویستابست

در اکثر موارد نیاز به تخریب ، آهنکشی و آهنگری وجود ندارد . در مواردی که سطح مقطع پروفیل های درب قدیمی ۶ سانتیمتر یا بیشتر باشد از پروفیل های معمولی نوساز و در مواردی که سطح مقطع پروفیل درب قدیمی کمتر از ۶ سانتیمتر باشند از پروفیل بازسازی و یا لبه دار ( سش) برای فرم درب های جدید استفاده میشود.

استفاده از پروفیل های بازسازی در درب های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم درب آهنی و یا الومینیومی سوار شده و نمای درب را تحت پوشش میگیرد. درب های upvc ویستابست به راحتی عایق شده و به سهولت در زمان کوتاه نصب و آماده استفاده میشوند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب تعویض درب چوبی آهنی آپارتمان با upvc ویستابست در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است