پنجره پی وی سی طرح چوب شیک بزرگ در کرج

پنجره پی وی سی طرح چوب شیک بزرگ در کرج:  پی وی سی از pvc ساخته می‌شود ولی آن را با افزودن ترکیباتی برای ساخت پروفیل بهینه سازی می­کنند. به دلیل این­که پلیمر pvc نسبت به نور و گرما حساس است و با اکسیژن نیز ترکیب می شود و لازم است یک پایدار کننده به آن اضافه شود. به این منظور از پایدار کننده ­های مختلفی استفاده می­شود تا کیفیت pvc در پروسه تولید پی وی سی کاهش پیدا نکند و پس از آن برای افزایش استحکام از پر کننده­ هایی مانند کربنات کلسیم استفاده می­شود.

 

پنجره پی وی سی طرح چوب شیک بزرگ در کرج

برای تولید پنجره پی وی سی طرح چوب پروفیل­ها را می­توان از مواد اولیه و یا مواد بازیافتی تهیه کرد. بعد از فرآیند ترکیب و فرم­دهی در خط تولید کارگاه­های درب و پنجره پی وی سی، پروفیل­ها با دقت تحت آزمایشات و استانداردهایی قرار می­گیرند و کیفیت آن­ها از هر نظر بررسی می­شود. تعدادی از تست­های لازم برای سنجش پروفیل پی وی سی به شرح زیر می­باشد:


آزمایش شکل ظاهری و شرایط تولید

مقاومت در برابر ضربه

عکس العمل پس از گرم شدن

تست جرم واحد طول

برگشت حرارت

تست کجی، ابعاد و هندسه پروفیل

تست جوش

 

شرح چگونگی آزمایشات بالا از حوصله بحث خارج است. هدف ما از معرفی این استانداردها تنها افزایش دقت شما در انتخاب و خرید پنجره پی وی سی با کیفیت است. متاسفانه تعدادی از تولیدی­های کم­ تجربه پروفیل­های با قیمت پایین را با کیفیت نامطلوب در بازار ارائه می­دهند، چنین خریدی برای پنجره خانه شاید در ابتدا هزینه کمتری برایمان به همراه داشته باشد اما در ادامه با عمر کم و اتلاف انرژی باعث هدر رفتن زمان و هزینه، و ایجاد دردسر خواهد شد.

 

لذا توصیه می­کنیم خرید خود را از فروشگاه­های معتبر و حرفه ­ای انجام دهید. شرکت ما با تعهد به کیفیت، انتخاب تمام پروفیل­ها را از تولیدکنندگان به­ نام داخلی و خارجی انجام می­دهد. و با نمایندگی برندهایی مانند آلوود ترکیه از مدرن­ترین ماشین­ آلات و تکنولوژی روز در ارائه انواع درب و پنجره بهره می­گیرد.

پنجره پی وی سی طرح چوب شیک بزرگ

مهم­ترین دستاورد پنجره ­های امروزی نسبت به مدل­های قدیمی حفظ انرژی است. همان­طور که قبلا هم در مقاله راهنمای خرید پنجره دوجداره توضیح دادیم، پنجره­ های پی وی سی عایق حرارتی هستند و با حفظ گرما و سرمای محیط داخلی، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می­دهند.

ویژگی سودمند بعدی عدم انتقال صدا است. پنجره دوجداره پی وی سی مزاحمت­های صوتی را تا یک هشتم (حدود 43-33 دسی بل) کاهش می­دهد و همین­طور از بهترین گزینه­ ها برای ترکیب با شیشه دوجداره است. نتیجه ­ی این ترکیب، یک پنجره عالی برای حفظ آرامش شما و عدم انتقال سر و صدای بیرونی به محیط خانه است.

bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره پی وی سی طرح چوب شیک بزرگ در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است