درب اتاق مخصوص ارزان در کرج

درب اتاق مخصوص ارزان در کرج: میزان استقامت بسیار بالای درب دو جداره یو پی وی سی، قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از اتلاف انرژی بوسیله درب دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت صد در صد در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب وپنجره های یو پی وی سی عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع که به شرح موضوعی زیر دسته بندی گردیده است.

 

درب اتاق مخصوص ارزان در کرج

برای اتخاب درب و پنجره های دوجداره برای اتاق بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

انتخاب پروفیل باکیفیت برای درب های دوجداره اولین قدم برای انتخاب یک درب اتاق مناسب است. در این انتخاب باید به وزن پروفیل، تعداد حفره یا کانال‌ها،ضخامت لایه های داخلی و بیرونی پروفیل و استانداردهای جهانی آن توجه داشت:

وزن پروفیل:

اولین مشخصه کیفیت پروفیل دوجداره upvc وزن پروفیل در هر متر طول است که این وزن نشانه ضخامت لایه‌های بیشتر در پروفیل است و هر اندازه این ضخامت بیشتر باشد استقامت و عمیق بودن پروفیل هم بیشتر خواهد شد. به طور مثال وزن حدودی عمده پروفیل‌ها بین ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ گرم است در حالیکه پروفیل‌های فریم ویستابست یک کیلو ۳۸۰ گرم وزن دارد.

کانال‌های پروفیل: دومین عامل در عایق بودن و استقامت پروفیل، کانال‌های پروفیل است. هر چه تعداد این کانال‌ها بیشتر باشد استقامت و عایق‌ بودن پروفیل افزایش می‌یابد. ویستابست دارای دو نوع پروفیل ۳ و ۵ کاناله است.

 

دارا بودن استانداردهای جهانی و ضمانتنامه:

موسسه (( رال )) آلمان یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین موسسات کیفیتی در سراسر دنیا است که هم اکنون بیش از ۱۶۰ گواهینامه کیفی در سراسر دنیا صادر نموده و شرکتهای دریافت کننده این استاندارد ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی آن موسسه میباشند و آریا منظر با بهره گیری از پروفیلهایی که دارای این استاندارد میباشند خود را ملزم به تولید محصولی با کیفیتی برتر نموده است.

سطح پروفیل:

یکی دیگر از مشخصه‌های کیفیت پروفیل درب یو پی وی سی، سطح آن است. سطح صاف و بدون خط و خش یکی از نشانه‌های پروفیل با کیفیت است قالب‌های اکسترودر نامناسب می‌توانند باعث ایجاد ناصافی بر روی پروفیل‌ها شوند.

درب اتاق مخصوص ارزان

توجه به عایق‌بندی و لاستیک‌های درب

لاستیک به نوعی عایق‌بندی پروفیل محسوب می‌شود. پروفیل‌های upvc به دو صورت تولید می‌شود: پروفیل‌های بدون گسگت و پروفیل‌های گسگت سر خود.

در پروفیل‌های گسگت سر خود، لاستیک در زمان تولید پروفیل توسط دستگاه بر روی پروفیل نصب می‌شود و در پروفیل‌های بدون گسگت، لاستیک‌ها در زمان ساخت درب روی آن نصب می‌شوند.

در درب‌هایی که از پروفیل‌های لاستیک سر خود استفاده می‌شود پس از مدت کوتاهی به دلیل بی‌کیفیت بودن و استهلاک گسگت‌ها، لاستیک له شده و قادر به وکیوم کردن درب نخواهد بود بنابراین عایق‌بندی

درب برای ورود صدا و گرد و خاک، کاهش پیدا خواهد کرد و از آنجایی که لاستیک قابل تعویض نیست امکان تعمیر، وجود نخواهد داشت. ولی در درب‌هایی که لاستیک، پس از ساخت روی آن نصب می‌شود حتی اگر از لاستیک با‌کیفیت استفاده نشود پس از گذر زمان به راحتی می‌توان لاستیک با کیفیتی را جایگزین کرد.

بنابراین در انتخاب پروفیل‌ها باید به نوع نصب لاستیک‌ها هم دقت شود همچنین جنس لاستیک، لاستیک‌های ای‌پی‌دی‌ام (EPDM) که دارای چگالی بیشتری هستند و در برابر فرسایش مقاومت دارند و انتقال دما را کاهش می‌دهند نکته دیگری است که در انتخاب درب مناسب می‌تواند به شما کمک کند.

داشتن گالوانیزه استاندارد

استفاده از گالوانیزه برای استحکام بخشی و همچنین تحمل بارهای دینامیکی و استاتیکی وارد شده (شامل بارهای خارج و بارهای مستقیم) به درب از الزامات غیر قابل انکار سیستم درب‌ و پنجره دوجداره است و این ادعا که می‌توان برای پروفیلی خاص از گالوانیزه استفاده نکرد، بی‌پایه و اساس بوده و هیچ پشتوانه فنی علمی و یا استانداردی ندارد و در هیچ یک از استانداردهای تدوین شده چه در ایران و چه در سایر کشورها چنین موضوعی وجود ندارد. در حال حاضر استفاده از گالوانیزه ۱٫۵ میلیمتری در داخل پروفیلهای یو پی وی سی از ملزومات این محصول میباشد .

bahram parvahan

نويسنده مطلب درب اتاق مخصوص ارزان در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است