قیمت پنجره وین تک کرج یو پی وی سی

قیمت پنجره وین تک کرج یو پی وی سی: وجه تمایز پنجره یو پی وی سی به دلیل این واقعیت است که قاب مورد استفاده در این پنجره ها از مقاطع UPVC است که برای شکل گیری پنجره یو پی وی سی پنجره در قطعات و اندازه های مناسب برش داده و سپس بهم وصل شده اند. تولید کننده پنجره یو پی وی سی و یا پنجره دوجداره شرکت پنجره ماندگاربا بهره گیری از پروفیل های شرکت وین تک که به عنوان یکی از اولین شرکت ها در زمینه صنعت پلیمر و تولید درب و پنجره UPVC براساس استانداردهای بین‌المللی که برای این نوع تولیدات در نظر گرفته شده است و اولین شرکتی که گواهینامه کیفیت رال آلمان را دریافت کرده در سطح کشور می‌باشد، پنجره upvc با بهترین کیفیت و دوام را در اختیار شما قرار می دهند. 


قیمت پنجره وین تک کرج یو پی وی سی 

بدنه پنجره دوجداره وین تک که از مشتقات نفتی می باشد تولید میشود. از این رو پنجره دوجداره برخلاف پنجره های قدیمی به دلیل بکار رفتن پروفیل یو پی وی سی در آن در برابر رطوبت و باد و باران مقاوم بوده و با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد. هر چه میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره بیشتر باشد، کیفیت و عایق بندی آن بهتر خواهد بود. شرکت وین تک با تولید پروفیل های مرغوب و با کیفیت و بکار بردن آنها در پنجره دوجداره وین تک موفق به تولید پنجره یو پی وی سی با کیفیت و مرغوبیت مورد رضایت مشتریان شده است و یکی از دلایل محبوبیت پنجره دوجداره وین تک می باشد. از دیگر دلایل می توان به بکار بردن شیشه های استاندارد و یراق الات مرغوب و با کیفیت اشاره نمود.

قیمت پنجره وین تک کرج

با توجه به مزایای بسیار زیاد پنجره دوجداره تولیدکنندگان درب و پنجره به منظور پاسخ گویی به سلایق مختلف و جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید پنجره یو پی وی سی وین تک نمودند. تولید پنجره دوجداره UPVC تحول بزرگی در صنعت ساختمان سازی بشمار می رود. پنجره های قدیمی از چوب و آهن و آلومینیوم تولید می شدند و به دلیل رسانا بودن آهن و آلومینیوم ، باعث عبور و انتقال گرما و سرما و ذرات گرد و غبار می شدند. از آنجا که ذخایر نفتی و منابع انرژی موجود در جهان رو به کاهش می باشد، ایجاد راهکارهایی جهت کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی آن و فرهنگ سازی درست و بهینه مصرف نمودن منابع و انرژی ، به یکی از موضوعات مهم جامعه ی بشری تبدیل شده است. از این رو تولیدکنندگان درب و پنجره به فکر تولید پنجره هایی افتادند که دارای عایق بندی مناسب بوده و باعث حفظ برودت ساختمان شوند.


bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره وین تک کرج یو پی وی سی

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است