قیمت پنجره تک جداره آلومینیومی با کیفیت کرج

قیمت پنجره تک جداره آلومینیومی با کیفیت کرج: پنجره ای که در تولید آن ، قاب و یراق آلات ازمتریال آلومینیوم استفاده شده باشد، وزن سبکی دارد و  پرکاربردترین پنجره ی مورد استفاده در ایران می باشد ، پنجره آلومینیومی نام دارد. 



قیمت پنجره تک جداره آلومینیومی با کیفیت کرج

پنجره آلومینیومی تک جداره که به آن پنجره ی آلومینیومی نرمال (Normal) نیز گفته می شود ،  پروفیل آن در دو نوع ST و کرونت ساخته می شود که به دلیل عدم عایق بودن ، قفل بست نامناسب و نصب ضعیف یراق آلات ، پنجره آلومینیومی  تک جداره ساده کرونت در بازار مصرف نمی شود .

پنجره آلومینیومی ساده ی نوع ST ، پروفیل قوی تر ، یراق آلات باکیفیت و دوام بیشتری دارد اما ضعف عمده ی این نوع پنجره ، عدم عایق حرارتی بودن آن می باشد که این مشکل در پنجره آلومینیومی ترمال بریک برطرف شده است .


مزایای پنجره آلومینیومی ساده و تک جداره

ظرافت ، استحکام و نمایی زیبا

نصب سریع و راحت

سبکی وزن نسبت به پنجره ها UPVC و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی

عدم اشتعال به هنگام آتش سوزی

تنوع در طرح و رنگ

امکان نصب شیشه های چند جداره

امکان بازیافت کردن آن

قیمت پنجره تک جداره آلومینیومی

در مورد تفاوتهایی که میان درب و پنجره‌های UPVC و آلومینیومی تک جداره وجود دارد مطالب زیادی نوشته شده و بحثهای طویلی صورت گرفته است.

اما چنانچه بخواهیم مطالب عنوان شده در این زمینه را جمع‌بندی کرده و به صورت خلاصه و مفید درآوریم می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود :

1- استحکام و قدرت خمشی : برای آنکه یک پنجره یا درب به خصوص در ابعادی که هر روزه بزرگتر و فراختر در طراحی‌ها لحاظ می‌گردد و همچنین بدلیل وزن بالای شیشة دو جداره کارایی درست خود را داشته باشد، به میزانی از استحکام و قدرت خمشی نیاز است که با مقایسة دو مقطع پنجره‌ی آلومینیومی با پروفیل اختصاصی و آلیاژ 6063 و یک پنجرة یو پی وی سی قابل تشخیص فوری است. عمده قدرت پروفیل یو پبی وی سی از یک پروفیل U شکل گالوانیزه تأمین می‌شود که گاهی بدلیل مخفی بودن در محصول نهایی در کیفیت آن کوتاهی می‌شود. لذا به وضوح قدرت خمشی یک پروفیل آلومینیومی چند برابر یک پروفیل UPVC ‌است.

 

2- سختی : این خصوصیات محصولات در کاربری آن و بخصوص در مرور زمان درک می‌شود. سختی آلومینیوم 27 برابر UPVC است که این موضوع باعث برتری چشمگیر استفاده از آلومینیوم در مقابل UPVC می‌شود به هر حال سختی UPVC به قدری کم می‌باشد که حتی چوب 4 برابر از UPVC سخت‌تر است.

 

3- اتصالات : در پنجره‌های UPVC اتصالات تنها در قسمتهای بیرونی و کاملا مشخص است و قابل دیدن است. به خصوص در کنج‌ها با سیستم جوش تأمین می‌شود. حتی در پروفیل U گالوانیزه که در سر تا سر پروفیل می‌گردد این کار صورت نمی‌گیرد. در پنجره‌های آلومینیومی با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات پیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمه‌های توپر آلومینیومی قدرت اتصال به نحوی فوق‌العاده و غیرقابل قیاس بالاست.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره تک جداره آلومینیومی با کیفیت کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است