قیمت پنجره دوجداره وین تک فولکس واگنی در کرج

قیمت پنجره دوجداره وین تک فولکس واگنی در کرج : درب و پنجره دوجداره وین تک انواع مختلفی دارد که مشتریان با توجه به نیاز خود نوع پنجره مورد نظر خود را می تواند انتخاب کند. پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک در واقع بهینه ترین حالت های بازشو است که علاوه بر عایق بندی مناسب بهینه سازی فضای ساختمان را نیز به عهده دارد. در این مقاله ما در رابطه با پنجره دوجداره فولکس واگنی که توسط پنجره ماندگار، تولید کننده پنجره دوجداره upvc تولید می شود به شما توضیحاتی خواهیم داد تا با این نوع پنجره دوجداره بیشتر آشنا شوید.

قیمت پنجره دوجداره وین تک فولکس واگنی در کرج

پنجره فولکس واگنی وینتک برای بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است. این سیستم هوابندی کاملی دارد و هانند یراق آلات دو حالته از بالا هم باز می شود که این امر سبب می شود پنجره فولکس واگنی تهویه مناسبی داشته باشد.سیستم بازشوی این پنجره ها بصورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد.

قیمت این نوع پنجره دوجداره با توجه به یراق آلات بکار برده شده نسبت به انواع دیگر کمی بالاتر است.زمانی که این پنجره بسته است کاملا به قسمت فریم می چسبد و مانع از ورود گرد و غبار و آلودگی می شود.

اگر دستگیره پنجره را 90 درجه حرکت دهید پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی از قسمت بالا  همانند پنجره دو حالته باز می شود و به راحتی می توان شاهد خروج هوای داخل خانه و ورود هوای مطبوع بیرون بود.

وقتی دستگیره را فشرده و 45 درجه به سمت بالا ببرید اهرم کشویی آن از حالت قفل بودن خارج می شود و پنجره دوجداره فولکس واگنی مانند پنجره کشویی به سمت چپ یا راست باز می شود.

برای بستن پنجره فولکس واگنی وین تک  با کشیدن لنگه بازشو تا انتها، ریل قسمت زیرین، لنگه بازشو را به سمت خود کشیده و به حالت بازشو از بالا تبدیل می شود. در آخر با چرخاندن دستگیره، لنگه بازشو به سمت داخل کشیده شده و کاملا بسته می شود.

قیمت پنجره دوجداره وین تک فولکس واگنی

انواع پنجره های فولکس واگنی وین تک

معمولی

اتومات

نیمه اتومات

این سه نوع در حالت باز شدن با هم تفاوتی ندارند و تفاوت آنها در راحتی باز و بسته شدن آنهاست.

در نوع نیمه اتومات باید پنجره را هول داد تا قسمت بالای آن بسته شود.

اما در پنجره یو پی ووی سی فولکی واگنی فول اتومات فقط کافی است دستگیره را به سمت بالا بچرخانید.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره دوجداره وین تک فولکس واگنی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است