قیمت پنجره دوجداره خم upvc قوسی در کرج

قیمت پنجره دوجداره خم upvc قوسی در کرج: ظاهر این پنجره های دوجداره از نوعی پنجره که در اروپای سده های میانی ساخته می شد,الگو برداری شده است. در کلیساهای گوتیک پنجره های گل سرخی به شدت طرفدار داشتند. این پنجره ها به صورت دایره ای شکل خم بودند و درون آنها شکلی مانند گل سرخ نمایان می شود. پنجره های خم و قوسی نه کاملاً دایره بلکه یک نیم دایره هستند. با توجه به شکل ظاهری جهت نصب آنها نیاز به یک نصاب حرفه ای و متخصص دارید. نصاب باید به خوبی توجه کند که محل قرار گیری پنجره به درستی در جای خود قرار بگیرد.

قیمت پنجره دوجداره خم upvc قوسی در کرج

بسیاری از ما این پنجره ها را بارها و بارها در ساختمانهای مختلف دیده ایم. حتی ممکن است در محل زندگی ما هم یک نمونه از این پنجره‌ها وجود داشته باشد. نصاب باید ابتدا محل قرارگیری را بررسی کرده و سپس اجرای پنجره را شروع کند.

ساخت پنجره دو جداره خم و قوسی همان طور که نیازمند تکنولوژی است نیازمند سلیقه هنر هم هست. بیشترین کاربردی که پنجره دو جداره خم و قوسی دارند در تزیین داخلی و خارجی ساختمان می باشد. باید یک طراح خلاق آنها را طراحی کرده و سپس ساخته شود. مراحل ساخت این پنجره ها تفاوت چندانی با سایر پنجره های دو جداره دیگر ندارد. همانطور که در انواع دیگر شیشه دو جداره و پروفیل در یکدیگر جفت می‌شوند این مدل ها هم این قضیه صادق است. در برخی از مدل ها با استفاده از شیشه های رنگی بخش خم و قوسی شکل پنجره ساخته می شود. شیشه های رنگی نمای ظاهری بسیار زیبایی دارند. معمولا در معماری قدیمی ایرانی انواع شیشه های رنگی به کار می رفت. اکنون نیز در پنجره های خم و قوسی یو پی وی سی هم می توانید مشابه همان نما را به وجود آورید. در نظر بگیرید تنها پنجره هایی را خریداری کنید که صنعتی تولید می شوند.

قیمت پنجره دوجداره خم upvc قوسی

عملکرد پنجره های دوجداره(upvc)قوسی بر مبنای کاهش هدایت گرما و سرما بین دو جداره ی شیشه است و همچنان صدا با وجود این پنجره ها بین محیط داخل و خارج به طرز فوق العاده ای کم میشود.در حال حاضر یوپی وی سی از لحاظ کیفیت و اقتصادی بودن هیچ رقیبی با پنجره های دیگر ندارد،چون ماده ای با دوام پنجره دو جداره بالا و مقاومت زیاد در مقابل پوسیدگی است. با رطوبت و یا تغییر دما دچار تغییر شکل نمی شود و در برابر نفوذ حشرات و موریانه کاملا مقاوم است. تنوع پنجره های دوجداره شامل ثابت یا فیکس،دو جداره لولایی،دوجداره کشویی با یک لنگه بازشو،دوجداره قوسی وغیره می باشد.عملکرد فنی این پنجره ها بر طبق نظارت سازمان استانداردهای ملی بریتانیاست. به طور کلی طول عمر پنجره های یو پی وی سی حدود ۴۰ سال است و امکان بازیافت پروفیل ها در اتمام عمرشان وجود دارد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره دوجداره خم upvc قوسی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است