خرید توری پنجره مخصوص جدید در کرج

خرید توری پنجره مخصوص جدید در کرج: به گفته متخصصان بهداشت و سلامت، سالم ترین روش برای مبارزه با حشرات و جوندگان و پیشگیری از ورود آنها به فضای داخلی، استفاده از روش های ساده فیزیکی مانند نصب توری روی در و پنجره هاست. اما پیش از نصب توری روی در و پنجره به نکات خاصی باید توجه کرد. هنگام نصب توری به منظور مبارزه با حشرات دقت کنید و جایی را از قلم نیندازید. فراموش نکنید که روی پنجره های کوچک حمام و سرویس های بهداشتی هم نیاز به نصب توری است.

خرید توری پنجره مخصوص جدید در کرج

جنس قاب پنجره و نوع توری

دو عاملی که مهمترین تاثیر گذاری را بر قیمت گذاری دارند متریال استفاده شده برای ساخت قاب و توری است. امروزه کارگاه های ساخت توری از آلومینیوم و PVC برای ساخت چارچوب استفاده می کنند. قیمت توری پنجره نیز بر اساس کیفیت و نرم و ضخامت آن متفاوت است. یکی از موارد پیش بینی نشده می تواند تعمیرات احتمالی و نادیده ای باشد که بایستی در لولاها و یا دستگیره ها انجام شود و البته باعث افزاش دستمزد می شود.


اندازه پنجره

به وضوح یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه ساخت توری پنجره مواد اولیه و در واقع متراژ توری مصرف شده است. این موضوع طبیعتا با ابعاد پنجره دوجداره ارتباط مستقیم دارد و در موردی که نیاز به ساخت توری های قدی بالکنی و بهارخواب است هزینه ساخت بالاتر می رود.

 

محل قرارگرفتن پنجره

در صورتیکه پنجره جای نامناسبی قرارگرفته باشد و دسترسی به آن انجام کار را سخت و طولانی کند هزینه ساخت تغییری نمی کند اما حتما هزینه ای بابت نصب به قیمت گذاری آن اضافه خواهد شد.


تعداد پنجره توری

هزینه ساخت توری پنجره upvc یک ساختمان در حال ساخت که مراحل پایان کار را می گذراند چون با تعداد بالا انجام می گیرد بسیار بصرفه تر است. بسیاری از ساختمان ها با قراردادن بستن با یک واحد صنفی کار ساخت توری پنجره های تمام واحدهای آپارتمانی را به او واگذارکرده و به میزان زیادی تخفیف می گیرند.

خرید توری پنجره مخصوص جدید

مزایای نصب توری پنجره دوجداره

دوام زیاد

نصب آسان

جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل

ضد زنگ

مقاوم در برابر اشعه فرا بنفش


ویژگی های خدمات پنجره ماندگاردر زمینه نصب توری پنجره دوجداره :

  • استفاده از مواد درجه یک مصرفی و با کیفیت

  • تحویل سریع

  • نصب توری توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب

  • آموزش نحوه کارکرد توری و نحوه شستشو

  • تعبیه شیار آب باران جهت خروج آب باران از قاب توری


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید توری پنجره مخصوص جدید در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است