فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره کرج

فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره کرج : یکی دیگر از محصولات شرکت پنجره ماندگار تولید پنجره دوجداره کرکره دار می باشد. بطوری که کرکره در بین شیشه دوجداره قرار داده می شود.در این مدل کرکره بین دوجدار شیشه توسط یک ولوم که بر روی فریم پنجره نصب می گردد. قابلیت سایه و روشن شدن پیدا می کند . ضخامت نهایی این مدل با شیشه دوجداره ۶ میل برابر است با ۳۸ میلیمتر در مدل هلندی در مدل ترک که جهت ابعاد کوچک استفاده می گردد، ضخامت نهایی برابر است با ۳۲ میلیمتر. در مدل ولومی استاندار فقط امکان سایه و روشن کردن پرده ها وجود دارد و امکان بالا و پایین بردن وجود ندارد.


فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره کرج

پرده کرکره شیشه دوجداره

جنس پرده کرکره پنجره upvc از آلومینیوم میباشد. این پرده در بین شیشه دوجداره به صورت عایق شده قرار میگیرد. جایگذاری پرده کرکره شیشه دوجداره در بین شیشه مزیت های بسیار خوبی داشته که مهم ترین این مزیت ها گرفتن حرارت خورشید است.، حفاظت از نور، جداکننده دید محیطی، آنتی باکتریال و بهداشتی بودن این مدل از پرده به خاطر ایزوله بودن از محیط های داخل و خارج، کاهش چشمگیر اتلاف انرژی، محافظت از شیشه دوجداره، هچمنین زیبایی آن میتوان نام برد.

فناوری استفاده شده در پرده های کرکره ایزوله بین شیشه پنجره دوجداره باعث شده تا این نوع پرده در محیط های اداری، دفتری، شرکتها، هتل و سویتها، بیمارستانها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی، اتاق های تمیز و مکانهای تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این مدل از پرده که در اصطلاح IGBU نامیده میشوند. تشکیل شده است از یک شیشه دو جداره به همراه یک محفظه کاملا عایق و آب بندی شده به صورت شیمیایی که در قسمت داخلی عایق آن بوتیل و پلی سولفید استفاده شده و پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم را در داخل خود تعبیه کرده است. به نحوی که میتوان با رعایت عایق حرارت بودن، زاویه تیغه کرکره پرده را تغییر یا حالت باز و بسته نمودن پرده را انجام داد.

فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره

تاثیر پرده کرکره شیشه دوجداره در انتقال گرما

علاوه بر اینکه خود شیشه دوجداره تا حد زیادی از ورود گرما و سرما به فضای داخلی ساختمان جلوگیری مینماید پرده کرکره شیشه دوجداره نیز این محافظت را افزایش داده و تقویت میکند. از طرف دیگر از طریق امکان ترکیبات شیشه های مختلف همانند شیشه های ضخامت بالا، شیشه های آکوستیک و … میتوان امکانات گسترده تری را ایجاد نموده و مجموعه ای از ترکیبات شیشه ای نیز به منظور تامین نیاز های مختلف در این بین مد نظر قرار داد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است