فروش پنجره فریم لس ثابت رنگی در کرج

فروش پنجره فریم لس ثابت رنگی در کرج : پنجره های فریم لس رنگی در بناهای با ارتفاع کم و در مکان هایی که وزش باد سرعت زیادی ندارد مانند داخل سالنهای سر پوشیده استفاده میشوند و در ساختمان هایی با ارتفاع بیشتر از 10 متر توصیه نمیگردد. ابتدا سطح نما توسط پروفیل های فلزی 40*40 با دقت شبکه بندی گردیده و سپس فریم نما در داخل این شبکه ها قرار می گیرد. وجود لاستیک های هوابندی و آب بندی در اطراف فریم و شیشه رنگی باعث گردیده سطح نما کاملاً ایزوله گردد.


فروش پنجره فریم لس ثابت رنگی در کرج

نمای پنجره دوجداره ثابت  فریم لس(Frame Less) استفاده از شیشه رنگی بعنوان یک متریال جزء لاینفک هر ساختمان محسوب می گردد. با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برجها امروزه بسیار متداول گشته است. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز را فراهم می نماید. همچنین استفاده از شیشه های 2 یا 3 جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که دتایل های نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شیشه های فریم لس و نماهای کرتین وال می باشد. در پنجره دوجداره فریم لس شیشه ای، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه (شیشه ها می توانند تکجداره و یا دوجداره باشند) بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. فواصل شیشه ها با یکدیگر چنان نزدیک بوده که فریم فولادی حائل قابهای آلومینیومی از نمای روبرو دیده نخواهد شد. یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان ، نماهای فریم لس می باشد که زیبایی، آب بندی مناسب، نصب ساده و بار گذاری مناسب را به صورت یکجا ارائه می دهد.

فروش پنجره فریم لس ثابت رنگی

در این سیستم ابتدا سطح نما بصورت شبکه بندی کامل زیر سازی شده و پروفیل های آلومینیومی فریم نما روی این شبکه بندی قرار می گیرند. وجود لاستیکهای هوا بندی و آب بندی در اطراف فریم و شیشه باعث گردیده سطح نما کاملا ایزوله(آب بندی و هوا بندی) گردد و از نکات بسیار مهم این سیستم آن است که در سطح نما بیشتر شیشه دیده شده و آلومینیوم با ظرافت خاصی در کنار شیشه قرار می گیرد و در ضمن پنجره های باز شو نیز قابل رویت نمی باشد،همین امر باعث گردیده تا این سیستم مورد توجه اکثر طراحان ساختمان قرار گیرد.

از مزیت های پنجره فریم لس ثابت ظرافت دید فریم نگهدارنده شیشه از خارج و همچنین امکان بهره گیری از باز شو مخفی در نما می باشد. این فریم هم به صورت باز شو و هم به صورت فیکس قابل اجرا می باشد .

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش پنجره فریم لس ثابت رنگی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است