پنجره خانه ویلایی رنگی دوجداره در کرج

پنجره خانه ویلایی رنگی دوجداره در کرج : پنجره های  دوجداره رنگی بازده انرژی منازل و ویلاها را به بسیار بهبود می دهد و در افزایش امنیت خانه ویلایی  نقش قابل توجهی دارد. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. از لحاظ ظاهری، پنجره های UPVC با طرح ها و رنگ های مختلف، در نمای ساختـمان های مدرن زیباییو جذابیت خاصی به وجود می اورند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد

پنجره خانه ویلایی رنگی دوجداره در کرج

با نصب در و پنجره های UPVC با شیشه دو و چند جداره رنگی اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود. 

اگر در محلی ممـلو از ساختمان یا در مرکز شهـری شلوغ زندگی می کنید که صداهای ناهنجار باعث آزارتان می شود، باید بدانید که پنجره های دوجداره با شیشه های دو و چند جداره، نه تنها دارای خاصیت عایق دمایی هستند، بلکه از ورود سر و صدا به داخل منازل نیز جلوگیری به عمل می آورند. این پنجره ها به دلیل امکان استفاده از یراق آلات (تک حالته، دو حالته، کشویی، بازشو افقی، عمودی و …) قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف را دارند. 

نصب آسان، تنوع در طرح و رنگ پنجره ویلا ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی از دیگر عواملی هستند که موجب رشد این صنعت شده اند. امروزه در کشورهای اروپایی بیش از ۷۰ درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به UPVC است .

پنجره خانه ویلایی رنگی دوجداره

موارد گفته شده تنها بخشی از مزایای در و پنجره های UPVC دوجداره هستند. بنابراین اگر هنوز در و پنجره های منازل خود را تعویض نکرده اید، با در نظر گرفتن نکات فوق، هرچه سریع تر به انجام این کار اقدام نمایید.

 

bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره خانه ویلایی رنگی دوجداره در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است