پنجره سه جداره مخصوص آب و هوای سرد کرج

پنجره سه جداره مخصوص آب و هوای سرد کرج : در و پنجره‌های سه جداره یو پی وی سی با استفاده از پروفیل‌های UPVC و شیشه‌های سه جداره مزیت‌های زیادی را برای مصرف کنندگان آن به جود آورده است. که سبب شده است امروزه درب و پنجره‌های دو و سه  جداره  یو پی وی سی به یکی از مهمترین انتخاب‌ها در صنعت ساختمان به خصوص برای آب و هوای سرد تبدیل شوند. 


پنجره سه جداره مخصوص آب و هوای سرد کرج

به دلیل اینکه شرکت پنجره ماندگار کرج تولید کننده انواع درب و پنجره دو و سه وجداره upvc , مشغول به ساخت شیشه سه جداره و پنجره سه جداره نیز می باشد به همین دلیل در این مقاله لازم دانستیم مواردی از این نوع شیشه و تفاوت ان با شیشه دوجداره و  پنجره دوجداره را ذکر نماییم.

شیشه سه جداره:

در درب و پنجره یو پی وی سی می شود از شیشه ها مختلف  از جمله یک جدار ، دوجدار و سه جدار استفاده نمود و انعطاف پذیری این محصول از نظر نصب شیشه بسیار زیاد می باشد. حتی به سفارش مشتری می توان شیشه های چهار جداره را نیز در ان تعبیه نمود. این جدار ها به وسیله اسپیسر ها به وجود می ایند و از هم جدا می شوند در شیه سه جدار از سه شیشه برای عایق بندی استفاده می شود که عایق بندی را چندین برابر می نماید. که همین امر باعث استفاده از این نوع پنجره ها در مناطق سردسیر مانند کرج میشود. در میان این جدار ها گاز ارگون وجود دارد که با فشار های بیرون به داخل جدار ها تزریق شده است و باعث عایق بندی می شود.

پنجره سه جداره مخصوص آب و هوای سرد

پنجره سه جداره زمانی مناسب است که بخواهیم در مناطق خیلی سرد منزل و ساختمان را کاملا عایق بندی نماییم زیرا این نوع پنجره ها در مقابل پنجره  دوجداره خیلی بیشتر و چندین برابر عایق می باشد.همچنین از لحاظ صوتی این نوع پنجره های کاملا عایق صوتی می باشند و هیچ گونه صدایی را از خود عبور نمیدهند و کاملا مناسب مکان های پر سرو صدا است که کاملا ارامش را به شما هدیه می دهد زیرا پنجره های سه جداره میزان صوتی را که عایق نمی کند در حواس انسان نیست و قابل تشخیص نمی باشد.


bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره سه جداره مخصوص آب و هوای سرد کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است