درب توری تولید نصب کرج با کیفیت

درب توری تولید نصب کرج با کیفیت : توری درب دو جداره باکیفیت برای درب دو جداره یو پی وی سی در چهار نوع مختلف هستند که با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. انواع این توری های درب که برای درب و پنجره های دو جداره نصب می گردند برایتان توضیح می دهیم تا با آنها و کاربرد هر یک آشنا شده و بتوانید انتخاب توری مناسب برای درب دو جداره منزل و محل کار خود داشته باشید. 

درب توری تولید نصب کرج با کیفیت

توری ثابت: داخل قاب مخصوص توری بصورت ثابت قرار می گیرد. این مدل از توری به جهت اینکه جلوی دسترسی به پشت درب را می گیرد خیلی کم مورد استفاده است.

توری لولایی: در این نوع، توری مانند بازشو داخل قاب اصلی قرار گرفته و هنگام نیاز باز یا بسته می شود.

توری رولینگ: این مدل از توری، بصورت رول شده دور غلتک داخل قاب اصلی قرار گرفته است و به همان صورت باز و بسته می شود.

توری پلیسه: به توری آکاردئونی هم معروف است. این مدل که بهترین در انواع توری ها نیز به حساب می آید به صورت لایه های آکاردئونی باز و بسته می شود.

ساخت توری درب دو جداره

فرایند تهیه متریال، ساخت و نصب توری درب دو جداره در انواع مختلف و مدنظر مشتریال گرامی، با کیفیت ترین مواد اولیه، پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی و متخصصین مجرب صورت میپذیرد.

قیمت توری درب دو جداره

قیمت توری برای درب های دو جداره در همه انواع مختلف مانند تمامی توری های دیگر بصورت متر مربع محاسبه و اعلام خواهد شد. شما حتی می توانید با اندازه گیری عرض و ارتفاع بازشوی درب خود و بدست آوردن متر مربع آن قیمت توری درب دو جداره که مد نظرتان است را محاسبه نمایید. موردی که بایستی مورد نظرتان باشد این است که اندازه زیر یک متر مربع، بخاطر استفاده کامل از یک رول توری، یک متر مربع محاسبه خواهد شد. به همراه قیمت توری هزینه نصب و حمل نیز اضافه خواهد شد. در صورتی که شما همراه با درب های خود توری سفارش دهید هزینه حمل و نصب محاسبه نخواهد گردید. به علت اینکه امکان دارد قیمت ها تغییر کند با شرکت تماس گرفته تا از آخرین قیمت های توری مطلع گردید یا در صورت نیاز کارشناس به محل شما اعزام گردد.

درب توری تولید نصب کرج

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به درون خانه ها بر روی درب های دو جداره UPVC توری نصب می کنند. این توری ها اغلب از جنس فایبر گلاس با رزین پلی استر بوده و به گونه ای ساخته می شوند که آنتی استاتیک می باشند یعنی حشرات و حیوانات را دور می کنند.

این توری ها دارای فریمی ظریف بوده که زیبایی آن ها را بیشتر می کند. این فریم ها کاملا هم رنگ با شیشه دو جداره هستند. توری های فایبر گلاس از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری می کنند و نیازی به شستشو نداشته و محدودیتی در دید ایجاد نمی کنند.


bahram parvahan

نويسنده مطلب درب توری تولید نصب کرج با کیفیت

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است