قیمت پنجره دوجداره مشهد با کیفیت عایق صدا گرما

قیمت پنجره دوجداره مشهد با کیفیت عایق صدا گرما : پنجره دو جداره عایق  انتخابی کاملاً ایده آل جهت استفاده بهینه انرژی است. هوای محبوس شده در بین دو دیواره شیشه در پنجره دو جداره، و همچنین فضای خالی داخل پروفیل های upvc  ولایه پلی آمید در پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک، نقش عایق را در پنجره دو جداره ایفا میکند و علاوه بر اینکه به میزان قابل ملاحظه ای آلودگی صوتی می کاهد و از ورود گرد و غبارو سرما و گرما ی فضای خارجی به داخل نیز جلوگیری میکند.

 

قیمت پنجره دوجداره مشهد با کیفیت عایق صدا گرما

تمام خصوصیات ذکر شده باعث می شود که پنجره دو جداره در مقابل خروج گرما مقاومت بالایی از خود نشان داده، در زمستان ها منزل شما را گرم و راحت نگه دارد. پنجره دو جداره عایق در تابستان دقیقاً عکس فرآیند بالا را داشته و از ورود درجه حرارت بالای خارج به داخل جلوگیری می کند. در نهایت این خاصیت عایق بندی موجب می گردد که سیستم تهویه مطبوع پشتیبانی شده و برای نگه داشتن دمای مطلوب محیط، نیاز به مصرف انرژی کمتری داشته باشد و در نتیجه سوخت و هزینه کمتری مصرف نمایند.

قیمت پنجره دوجداره مشهد با کیفیت

همیشه در نزدیکی پنجره ها راحتی شما به دمای مناسب شیشه بستگی دارد و در صورت تماس با پنجره ای که تفاوت زیادی با دمای اتاق دارد، حس ناخوشایندی در شما به وجود خواهد آورد.

پنجره دو جداره انتقال دما از جدار بیرونی شیشه به جدار داخلی را بسیار کند کرده و موجب فراهم آمدن راحتی بیشتری می گردد. ضمناً به دلیل عدم تفاوت زیاد بین شیشه با فضای داخلی از به وجود آمدن ترک های مویی که در اثر انبساط و انقباض به وجود آمده و در دراز مدت باعث ایجاد شکست در شیشه می شود جلوگیری می نماید.

پنجره دوجداره عایق درصورت عایق بند و کارآمد بودن تا حد زیادی از آلودگی صوتی و ورود گرد و غبار نیز می کاهد، میزان کاهش صدا با توجه به قطر جداره های شیشه دوجداره یا سه جداره بودن متفاوت خواهد بود.

یکی از مزایای پنجره دو جداره در مقایسه با پنجره های معمولی امنیت بالاتر است. مسلماً امکان شکستن دو جدار شیشه به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد، ضمن اینکه در صورت استفاده از شیشه های سکوریت و ضد گلوله می توان این ضریب امنیت را باز هم افزایش داد.


bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره دوجداره مشهد با کیفیت عایق صدا گرما

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است