توری پنجره کرج مارک خوب استاندارد

توری پنجره کرج مارک خوب استاندارد : امروزه توری های استاندارد با قاب های آلومینیومی،upvc ،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها و مارک آن داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه مناسبتان را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد جلوگیری از ورود حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد.

توری پنجره کرج مارک خوب استاندارد

عوامل موثر بر قیمت ساخت توری پنجره:

یکی از بهترین راههای پایین آوردن مصرف انرژی در فصل گرما بازگذاشتن پنچره ها در طول شب است. اما این کار با حمله پشه ها و شب پره ها به خانه و مختل شدن خواب و استراحت شما منجر خواهدشد. نصب توری از قدیم الایام یکی از راه حل های ساده برای پیشگیری از این موضوع بوده است.

اگر می خواهید توری پنجره را عوض کنید یا توری جدید برای در بالکن یا پنجره خانه نصب کنید بدانید که بر خلاف ظاهر ساده اش اگر این کار را یک متخصص ماهر انجام ندهد حاصل کار تروتمیز و دل چسب از آب در نمی آید. برای این کار چند راه هست. هم می شود از پنجره های توری دار پیش ساخته که بصورت کشویی نصب می شوند استفاده کرد. البته این در صورتی است که ابعاد پنجره دو جداره شما با استاندارد توری بخواند. در غیر اینصورت بعد از اندازه گیری توسط متخصص، پنجره توری بر اساس ابعاد پنجره با استفاده از آلومینیوم در کارگاه ساخته می شود. این کار راه حل نسبتا ارزان و فوق العاده کارسازی است برای جلوگیری از ورود حشرات به محل کار یا زندگی شما است.

توری پنجره کرج مارک خوب

نامگذاری توری براساس نوع حرکت و کارکرد آنها:

- توری رولینگ،مدل بتا /روش حرکت: یک طرفه افقی - مورد استفاده: پنجره های یک لنگه بازشو

- توری رولینگ،مدل آلفا / روش حرکت: بالا به پایین-عمودی - مورد استفاده: پنجره های کم ارتفاع و کوچک

- توری رولینگ،مدل گاما / روش حرکت: دو طرفه افقی - مورد استفاده: پنجره های دولنگه بازشو با عرض زیاد

این توری سخت ترین حالت را از لحاظ باز و بسته شدن دارد.

-توری پلیسه عمودی / توری عمودی در پنجره هایی که در ارتفاع کم قرار دارد یا کم ارتفاع می باشد استفاده می شود.

- توری پلیسه افقی / توری افقی برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد متناسب می باشد.


bahram parvahan

نويسنده مطلب توری پنجره کرج مارک خوب استاندارد

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است