پنجره دو جداره قهوه ای رنگ چوب کرج

پنجره دو جداره قهوه ای رنگ چوب کرج : شرکت تولیدی پنجره دوجداره پنجره پنجره ماندگار در کرج علاوه بر تولید محصولات سفید رنگ یو پی وی سی ، محصولات لمینت با رنگ های طرح چوب را نیز ارائه میکند. درب و پنجره دوجداره upvc رنگ چوب در کرج به صورت لمینت بوده و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نمی شوند.


پنجره دو جداره قهوه ای رنگ چوب کرج

در خیلی از موارد به دلیل هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی با نمای ساختمان و یا طرح  دکوراسیون داخلی باید پنجره هایی با رنگهای مختلف به کارز برد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های upvc بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت شرکت پنجره ماندگار کرج توانسته سبد محصولات خود را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره دوجداره طرح چوب در کرج ساخته شده  کامل تر نماید. بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل ۱۰ سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.

پنجره دو جداره قهوه ای رنگ چوب

یکی از ویژگی هایعالی پنجره های طرح چوب یوپی وی سی زیبایی ظاهری و امکان تغییر در رنگ و نمای ان است به گونه ای که می توان پنجره ای از جنس دوجداره یو پی وی سی اما با طرح چوب داشت که این امر با تکنولوژی لمینیت امکان پذیر است که هزینه زیادی را در بر ندارد.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توان بخشی از قسمتهای بیرونی پنجره چوبی را با طیف متنوعی از آلومینیوم جایگزین نمود که در اینصورت پنجره دو جداره و سه جداره چوب –آلومینیوم با کیفیتی بسیار بالا در دسترس خواهد بود.


bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره دو جداره قهوه ای رنگ چوب کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است