نمایندگی فروش ویستابست عایق صدا کرج

نمایندگی فروش ویستابست عایق صدا کرج : پنجره دوجداره ویستابست، پنجره ای مطمئن و بی نظیر برای شما...رضایتمندی و اعتماد مصرف کنندگان، مطرح بودن در بازارهای جهانی و کیفیت عالی از جمله اهدافی بود که کارخانجات ویستابست در طی، نزدیک به چند دهه سابقه فعالیت به آن دست پیدا کرده است. تهیه مواد اولیه استاندارد، بهترین ماشین آلات و نیروی انسانی مجرب متعهد و کارآزموده در روند تولید از ویژگی های  تیم پنجره ماندگار در راستای کسب اهداف می باشد.


نمایندگی فروش ویستابست عایق صدا کرج

مجموعه پنجره دو جداره ویستابست علاوه بر کارخانه ها، انبارها و دفاتر فروش خود در ترکیه در کشورهایی همچون آلمان، روسیه، اکراین، هندوستان، آذربایجان، تونس و ایران نیز کارخانه تولید پروفیل upvc احداث کرده است. علاوه بر کارخانه های تولیدی پروفیل، در 54 کشور نیز دفاتر و انبارهای فروش دایر کرده است.


تکنولوژی و ماشین آلات پروفیل پنجره دو جداره ویستابست

ما توانسته ایم محصولی در خور نام ویستابست به بازارهای مصرف تولید و ارائه کنیم. در مجموعه تولیدی پروفیل پنجره ویستابست از آخرین تکنولوژی ماشین آلات اکسترودر با برند کراس مافی KRAUSS MAFFEI ساخت آلمان استفاده می گردد. خطوط تولید ویستابست از سیستم ترکیب مواد اولیه یا میکسینگ بصورت تمام اتوماتیک و یکپارچه بدون دخالت نیروی انسانی بهره مند است.

نمایندگی فروش ویستابست

کنترل کیفی پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

تمامی محصولات ویستابست در آزمایشگاه آزمون ویستابست، که یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تخصصی پروفیل یو پی وی سی در ایران است، تحت کنترل و بازرسی کیفی قرار می گیرد. در این آزمایشات نمونه گرفته شده از محصولات را طبق الزامات استاندارد مرجع 12291 ملی ایران و استاندارد رآل آلمان RAL مورد بررسی قرار می دهند. تمامی محصولات مورد استفاده در پنجره ویستابست در طی فرایند تولید، پس از تولید پروفیل و قبل از عرضه به بازار مورد بررسی و نمونه برداری قرار می گیرد.

اقدامات فوق و همچنین تلاش روز افزون در راستای ارتقای کیفیت محصولات منجر به دستیابی به مهم ترین استاندارد تضمین کننده کیفیت پروفیل Upvc در سطح دنیا، نشان کیفیت رال از موسسه رال آلمان برای محصولات درب و پنجره دوجداره وینتک گردیده است.

قیمت پنجره دوجداره upvc ویستابست

موردی که موجب اختلاف قیمت در فاکتور ویستابست می ود، قیمت پروفیل ویستابست است که شامل تفاوت قیمت پروفیل فریم ویستابست، قیمت پروفیل وینتک ساش و غیره می باشد. منظور از نوع پروژه، حالت نوسازی و یا بازسازی بودن (تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب) پروژه است. قیمت پنجره دوجداره ویستابست در این نوع پروژه ها هم در درصد نصب تفاوت دارد و هم در نوع پروفیل مصرفی. بطور مثال قیمت پروفیل پنجره ویستابست سری 60 (W640 با عرض 6 سانتی متر) با پروفیل ویستابست سری W700 با عرض 7 سانتی متر تفاوت دارد. همچنین در صورتی که بخواهیم از پنجره ویستابست کشویی در هر پروژه ای استفاده کنیم، قیمت پروفیل آن نسبت پروفیل های نوسازی و بازسازی اختلاف قیمت دارد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب نمایندگی فروش ویستابست عایق صدا کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است