نمایندگی کرج درب upvc استاندارد خوب

نمایندگی کرج درب upvc استاندارد خوب : پنجره ماندگار با نیم قرن سابقه در صنعت تولید درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی با دارا بودن نیروی متخصص و ماشین آلات روز دنیا، در همه حال به کیفیت محصولات و پضایت مشتریان خود می اندیشد. در این راستا پروفیل مصرفی خود را از برندهای معتبر اروپا انتخاب می کند. 
پنجره ماندگار ارائه کننده انواع پنجره دو جداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.بخش فروش پنجره دو جداره UPVC آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشد.پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی ظاهری و مدرن دارای مزیت های مثبت بیشماری می باشد.


نمایندگی کرج درب upvc استاندارد خوب

مهمترین علت فراگیر شدن درب و پنجره دو جداره حفظ انرژی (سرما و گرما) و همچنین عدم عبور صدا و آلودگی های تنفسی (که مهم ترینش منواکسید کربن ناشی از سوخت اتومبیل ها می باشد.) می باشد. همچنین افزایش حامل های انرژی (آب، برق، گاز) و همچنین آلودگی های صوتی و تنفسی که در روزگار نو بیش از پیش انسان را تهدید می کند، ضرورت استفاده از این پنجره ها را بیشتر نمودار میکند. اینک و طبق آخرین اطلاعات 95% ساختمان های در حال ساخت با استفاده از این نوع صنعت به انجام میرسد.

نکته جالب اینجاست که اگر هزینه های خانوار در تامین منابع مالی ناشی از قبوض حامل های انرژی (آب،برق و گاز) و همچنین هزینه های درمانی ناشی از آلودگی های صوتی و مخصوصا تنفسی را که به واسطه ی استفاده از پنجره و شیشه دو جداره رفع میشود را محاسبطه ای اجمالی کنیم به این نتیجه میرسیم که هزینه مصرف شده برای استفاده و یا تعویض با پنجره های قدیمی آهنی و آلومنیومی را که پرداخت میکنید پس از مدتی به شما برگشته و در واقع مانند قلکی همیشگی عمل خواهد کرد. علاوه بر موارد شمرده شده نظافت آسان، غیرقابل اشتعال بودن و تنوع بیشتر در قابلیت بازشو را نیز در مزیت استفاده از این نوع پنجره نام برد. 

درب دوجداره upvc چیست؟
درب دوجداره upvc از ماده سخت و محکم UPVC ساخته شده است که سبب می شود تا شکل چند محفظه ایی آن باعث شود تا در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعریق مقاوم تر باشد.درب و پنجره دوجداره upvc زمانیکه در برابر گرما و سرمای خیلی زیاد قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد. هسته فلزی آن تضمین می کند که پنجره دوجداره upvc فرم و پایداری خود را حفظ می کند. گوشه های درب و پنجره upvc به صورت مکانیکی بهم متصل نمی شوند بلکه به یکدیگر جوش داده می شوند که باعث می گردد درب و پنجره upvc به صورت یک قالب بهم پیوسته و یک تکه باشد.

نمایندگی کرج درب upvc :

در و پنجره ها مرزهای خانه شما و محیط بیرون هستند. انرژی گرمایشی با عایق بندی پروفیل ها و شیشه دوجداره در خانه حفظ شده و نیازی به هزینه های اضافی براری مطلوب نگه داشتن دما نخواهد بود. در و پنجره های دو جداره تأثیر زیادی در نما و شکل ظاهری ساختمان دارند. با توجه به این مطلب که هزینه اولیه این پنجره ها زیاد به نظر می رسد، ولی امروزه مهندسین معمار در طراحی و اجرای واحدهای ساختمان، پنجره های دوجداره را با توجه به مزیتهای ذیل مورد استفاده قرار می دهند. ساخت در و پنجره یو پی وی سی از نوع سخت در سال ۱۹۶۰ در اروپا آغاز شد.

در واقع نسل چهارم درب و پنجره ها ، در و پنجره یو پی وی سی UPVC هستند . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید در و پنجره های چوبی، آهنی و آلومینیومی استفاده از این نوع در و پنجره ها رونق روز افزون یافته است.

سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی بکار رفته در ساخت درب و پنجره، موجب تحولات عمده ای در این صنعت شد. بکارگیری شیشه دوجداره خاصیت عایق بودن در مقابل صدا و حرارت را در پنجره های upvc افزایش داده است، امروزه در کشورهای اروپایی بیش از ۷۰ درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به UPVC است. 

bahram parvahan

نويسنده مطلب نمایندگی کرج درب upvc استاندارد خوب

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است