پنجره رنگی ارزان کمانی تک حالته کرج

پنجره رنگی ارزان کمانی تک حالته کرج : این پنجره ها بصورت کمانی قرار گرفته اند که به زیبایی ساختمان افزوده است در فرمهای چند ضلعی بازشو های پنجره یو پی وی سی معمولا تک حالته استفاده می شود.شرک پنجره ماندگار ارائه دهنده این نوع پنجره های کمانی و تک حالته می باشد. جهت مشاوره و سفارش با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید



پنجره رنگی ارزان کمانی تک حالته کرج

از ویژگی های پنجره دوجداره یو پی وی سی به صورت تک حالته:

1- پایین بودن قسمت بازشو به بقیه بازشو ها

2-تغییر سمت بازشو از راست به چپ یا برعکس با کمترین زمان و قیمت
3- تعویض راحت لولاها و یراق آلات دوجداره یو پی وی سی
 4- تعویض پنجره های قدیمی با حفظ فرم قبلی

یراق آلات پنجره ی پی وی سی تک حالته:
یراق آلات تک حالته پنجره های دوجداره یو پی وی سی بصورت معمول دارای:

1-  اسپانیولت پنجره تک حالته در اندازه  مورد نیاز
2- دستگیره پنجره
3- جلو زبانه اسپانیولت

اشکال کمانی با پنجره یو پی وی سی تک حالته :

پنجره های کناری ثابت و پنجره های میانی تک حالته هستند که این پنجره ها بصورت کمانی قرار گرفته اند که به زیبایی ساختمان افزوده است در فرمهای چند ضلعی بازشو ها ی پنجره یو پی وی سی معمولا تک حالته استفاده می شود البته در این مدل میتوان از بازشوهای دو حالته و یا انواع دیگر استفاده کرد ولی همواره بایستی مد نظر داشت که آیا قابلیت بازشوی انتخابی در مدل پنجره ما کاربرد دارد یا نه؟ چرا که تمامی انواع بازشوها در همه طرحهای پنجره ها امکانپذیر نبوده و یا کاربرد ندارد.

انواع پنجره یو پی وی سی تک حالته :

1-پنجره یو پی وی سی تک حالته ترکیبی
2-پنجره یو پی وی سی تک حالته و کشویی
3-پنجره یو پی وی سی تک حالته با فرم درب

پنجره کمانی :
یکی از زیباترین پنجره ها که در نمای ساختمان ها به کار می رود پنجره کمانی (خم) است. پنجره کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود.
حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه خم می باشد. این پنجره می تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. استفاده از پنجره های کمانی بستگی به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره رنگی ارزان کمانی تک حالته کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است