خرید پنجره دو و سه جداره ارزان با کیفیت کرج

این شرکت بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در پنجره های چند جداره ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا خرید درب و پنجره های دو و سه جداره خود را به مدت ۱۰ سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.

درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب ها پنجره هایی با طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند.

خرید پنجره دو و سه جداره ارزان با کیفیت کرج

در سیستم ساخت پنجره از تمام خصوصیات خوب پروفیل یو پی وی سی دو و سه جداره استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح پنجره ها باعث میشود که امروزه در بازار خرید آنها را به عنوان پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند.
عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.شرکت پنجره ماندگار در کرج همواره سعی در کسب رضایت صد در صدی مشتریان خود دارد.

خرید پنجره دو و سه جداره ارزان با کیفیت کرج

نسل جدید پنجره UPVC دو و سه جداره با کیفیت که ضمن عایق نمودن جداره ها از نظر هدایتی و همرفتی، میزان عبور انرژی تابشی خورشید را نیز کاهش می دهد. این پنجره ها در حدود ۵۰ % عملکرد مطلوب تری نسبت به پنجره های دوجداره معمول دارند.
مزایای خرید پنجره دو و سه جداره با کیفیت:
عایق مناسب در برابر گرما و سرما
مانع نفوذ گرد و غبار، دود و آلودگی های محیطی
مقاوم در برابر نور خورشید
مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره دو و سه جداره ارزان با کیفیت کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است