خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج

خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج: توریی جهت جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات ریز از توری‌های مخصوص استفاده می‌شود. شرکت پنجره ماندگار در کرج به عنوان تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم در استانالبرز مفتخر است تا اعلام نماید  در راستای فراهم آوردن رفاه بیشتر مشتریان خود اقدام به ارائه مدرن‌ترین و مستحکم‌ترین توری‌های پنجره دو جداره با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه نموده است.

خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج

باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد.اما بهتر است روی پنجرهای خود توری نصب کنید تا از ورود حشرات مضر،پشه و مگس جلوگیری شود. استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری روی پنجره ها میباشد.برای خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج با ما تماس بگیرید.

 توری پنجره های دو جداره:

امروزه توری ها با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.. جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.

توری آلومینیومی

توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، توریهای قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند.و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند.

برای انتخاب و خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج با ما تماس بگرید.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است