قیمت درب دستشویی عایق صدا بو کرج

در سالهای اخیر به علت پایین بودن متراژ آپارتمانها و به تبع آن متراژ پایین سرویسهای بهداشتی ، درب سرویس بهداشتی بیشتر در معرض آب و بخار قرار دارند این مسأله در کنار استفاده از دربهای نامناسب برای محیط های مرطوب باعث شده دربهای سرویس های بهداشتی عمر مفید بسیار پایینی نسبت به سایر دربهای ساختمان داشته باشند.
بخش بیشتر مشتریان درب را سازندگان ساختمان ها تشکیل می‌دهند. پس از مراحل انتخاب برند پروفیل دوجداره برای درب دستشویی عایق صدا و کارخانه سازنده انواع درب دوجداره که مطمئنا سازندگان وسواس لازم را در این راستا بکار می گیرند، در آماده سازی محل و قاب درب نیز بایستی نظارت کاملی داشته باشند تا فریم ها و قاب ها کاملا گونیا و هندسی بشوند.



چرا که در این حالت درب دستشویی عایق صدا بو کرج، بهتر در قاب فیکس شده و علاوه بر دوام بیشتر، ظاهر بسیار زیباتری نیز خواهد داشت. ۳۰% از کیفیت درب های    بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.

قیمت درب دستشویی عایق صدا بو کرج

مزایای استفاده از درب دستشویی عایق صدا بو :

طول عمر طولانی تر: درب های دستشویی عایق کرج در حال حاظر از پلاستیک ساخته شده اند بدان معنی که بسیار مقاوم هستند. زمان تعمیر و یا قیمت این درب های  بسیار طولانی تر از درب های چوبی است.

تعمیر و نگهداری: درب دستشویی عایق صدا بو بسیار با دوام هستند و نیازی به تعمیر و نگه داری ندارند, به طوری که تنها با پاک کردن شیشه می توان از هر گونه آلودگی جلوگیری کرد. برخلاف درب های چوبی قابل پوسته پوسته شدن نیستند و نیازی به رنگ آمیزی هم ندارند. درب دستشویی عایق صدا بو   دچار خوردگی یا آسیب دیدگی در اثر رطوب نمی شوند.

عایق بهتر: درب های دستشویی عایق بر خلاف درب های چوبی در فصول مختلف در شکل و اندازه اولیه باقی می مانند و درجه هوا بر روی آن تغییری ایجاد نمی کند, که این سبب می شود مقدار حرارت از دست رفته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. که این به معنای مصرف انرژی کمتر, خانه گرم تر و در نتیجه صورت حساب ارزانتر است.

طراحی زیبا: درب های عایق بسیار شیک هستند و در طیف وسیعی از رنگ و انواع طرح در دسترس هستند. بنابراین شما می توانید بهترین سبک متناسب با منزل خود را تهیه کنید.

ارزان تر: قیمت درب دستشویی عایق صدا بو بسیار ارزان تر از درب های چوبی تولید می شوند به این صورت که شما میتوانید از یک برچسب قیمت ارزان تر برای درب جدید خود لذت ببرید.

امن: قیمت درب دستشویی عایق صدا بو با یک سیستم قفل بسیار پیچیده تر طراحی شده اند، به این معنی است که آنها را بسیار بسیار امن تر می کندچه بخواهید درب های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم درب دوجداره در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

قیمت درب دستشویی عایق صدا بو کرج

در بحث قیمت درب دستشویی عایق صدا تا کارشناسان شرکت ما ابعاد دقیق درب و چهارچوب را اندازگیری نکنند و نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی مشخص نگردد،نمیتوان قیمت دقیق را ذکر کرد.با داشتن ابعاد دقیق و اندازه ها توسط نرم افزار میتوان قیمت نهایی درب دستشویی عایق صدا بو را بیان کرد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت درب دستشویی عایق صدا بو کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است