خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک کرج

خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک برندی خواهد بود که در ساخت و تولید آن از بهترین پروفیل و مواد اولیه مرغوب استفاده شده باشد و در ساخت آن از آزمایشات تخصصی در سطح بالا بهره مند شده باشد و شرکت تولیدکننده آن دارای نمایندگی معتبر و استاندارد جهانی باشد و در خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک باید بهترین مقاومت در برابر ضربه و دما را داشته باشند و عایق گذاری در آنها به صورتی باشد که کمترین هدر رفتن انرژی را داشته باشند و کمترین آلودگی صوتی از آنها عبور کند.



پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک باید از نظر تست ابعاد و هندسه و طراحی و سطح مقطع پروفیل ضخامت داخلی و بیرونی استاندارد داشته باشند.

خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک کرج

تولید درب و خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک در ایران و جهان دارای استانداردهایی است که برند های مختلف تولید کننده این نوع پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک باید استانداردهای لازم را در تولید این مدل پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک در نظر بگیرند و باید سطح مقطع های پروفیل نسبت به نقطه جوش حتما محاسبه گردد.اگر پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک تولید شده زودتر از میزان نیروی تعریف شده پروفیل بر اثر حرارت شکسته شوند از نظر استاندارد ،خرید این پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک مردود خواهند بود.

خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک با پروفیل رنگی در طی دو مرحله تهیه میشود.میتوانیم از پروفیل پیش فرض سفید استفاده کنیم و پس از تولید به خط رنگ بفرستیم تا با رنگ پودری رنگ مورد نظر شما ایجاد شود و در مرحله دوم پروفیل قبل از تولید توسط روکش مخصوص با تکنولوژی وکیوم ایجاد شود و سپس به مرحله تولید خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک فرستاده شود.

خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک کرج

در حالت کلی پروفیل ها به رنگ سفید تولید میشود.اما میتوان این پروفیل پنجره upvc را بنا به سلیقه شما عزیزان رنگی تولید کرد.در این مدل پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و شرکت خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.

پروفیل ها به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند.

پروفیل پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک دارای تنوع رنگی میباشند:

پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک

پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره upvc رنگی ایرانی وین تک کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است