قیمت پنجره رنگی آلومینیومی ارزان کرج

درب و پنجره رنگی آلومینیومی معمولی و قدیمی در مقابل عناصر جوی  بسیار مقاوم هستند اما به دلیل اینکه هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی نیز میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام  پنجره رنگی آلومینیومی ارزان به دنیا عرضه شده است که در داخل این نوع پنجره رنگی لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی وجود دارد که در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد. قسمت بیرونی این پنجره های رنگی از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی مرغوب ارزان می باشد.



پنجره رنگی های آلومینیومی ارزان عایق حرارتی هستند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند.

قیمت پنجره رنگی آلومینیومی ارزان کرج

در گذشته پنجره رنگی های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در  پنجره رنگی های  آلومینیومی ارزان به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

مزایای استفاده از پنجره رنگی آلومینیومی ارزان:

امکان صرفه جویی در انرژی

امکان تنوع در انتخاب رنگ در  کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل

تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط

استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام در این  پنجره رنگی های

وزن کم و عدم استفاده از میلگرد

تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز

امکان ساخت پنجره رنگی آلومینیومی ارزان با ابعاد بزرگ

حرکت روان لنگه بازشو در سیستم های ریلی پنجره

قیمت پنجره رنگی آلومینیومی ارزان کرج

تنوع رنگی در پنجره رنگی های آلومینیومی ارزان:

کلیه رنگ های پودری رئال رنگ

رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …)

دکورال (ارزان)

بازشو این نوع از پنجره رنگی آلومینیومی ارزان، باز شدن با یک دستگیره روی دو محور افقی و عمودی است. این  پنجره رنگی های  آلومینیومی ارزان با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد قسمتی از منزل نصب می شوند که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپزخانه. یراق آلات آلمانی (روتو-شورینگ) برای این نوع از پنجره رنگی آلومینیومی ارزان بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این پنجره رنگی و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد:

دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته

مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو

قابلیت رگلاژ راحت

امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان

در درب های آلومینیومی ارزان یراق آلات پنجره رنگی به جای یراق آلات درب به کار می رود و این درب ها مانند پنجره رنگی های آلومینیومی ارزان ،هم از بالا کمی بازشوندگی دارند یراق که باعث میشود جریان هوا به خوبی جریان داشته باشد و هم به صورت کامل مانند درب های معمولی باز و بسته می شوند .
لنگه بازشوی درب یا  پنجره رنگی این سیستم به روش کلنگی یا همان  نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه این نوع  پنجره رنگی جایگزین  پنجره رنگی های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی  پنجره رنگی ، قیمت تمام شده  پنجره رنگی در مقایسه با پنجره رنگی کشویی بالاتر است .
مزایای آن عبارت است از:
الف-باز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه
ب-هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ج-دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره رنگی آلومینیومی ارزان کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است