فروش مارک جدید پنجره دوجداره ریلی

فروش مارک جدید پنجره دوجداره ریلی: پنجره دوجداره ریلی مثل دیگر پنجره ها در رنگ های چشم نواز و متنوع، با دوام و با تنوع مانند رنگ های قرمز، سفید، آبی و… مورد استفاده قرار می گیرند. پنجره های دوجداره ریلی با آنودایز به رنگ های نچرال آلومینیوم و یا به صورت آنودایز هارد به رنگ قهوه ای و یا با لایه رنگ پودری الکترواستاتیک بدست می آید.معمولا در تهیه پنجره دوجداره  ریلی از پروفیل های SARAY و LORENZO و از با کیفیت ترین یراق آلات آلمانی برند روتو استفاده می شود.

پنجره دوجداره ریلی یکی از متداول ترین سیستم های پنجره دوجداره    می باشد که عملکردی بسیار ساده و کاربردی دارد. دو نوع از مقاطع ریلی جهت تولید پنجره دوجداره  ریلی   می توان سیستم   SARAY و سیستم   LORENZO را نام بردکه در بازار مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم ریلی جهت درب و پنجره دوجداره ریلی  مناسب جهت عرض های کم و ارتفاع استاندارد تا ۲.۳۰ می باشد، عرض بازشو استاندارد جهت درب و پنجره دوجداره  ریلی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی متر می باشد, یراق به کار برده در سیستم ریلی ست کامل یراق آلات ROTO آلمان می باشد.

فروش مارک جدید پنجره دوجداره ریلی

پنجره دوجداره  

اتلاف انرژی در پنجره های ترمال بریک دوجداره  بسیار کمتر از پنجره های دوجداره ریلی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل دوجداره  نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های   می باشند که از دو مقطع پروفیل دوجداره  مجزا که به وسیلهتیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. با طراحی و ساخت پنجره دوجداره  ریلی   SF گرمابند سری ۷۰ در سال ۱۳۷۶ و سری ۵۰ در سال ۱۳۸۴ این سیستم به ضخامت های ۵۰ و ۷۰ میلیمتر تکمیل گردید. کلیه پنجره دوجداره ریلی  SF دارای قابلیت نصب شیشه یک یا دو جداره می باشد و نوارهای درزبندی و دور شیشه آن می تواند از جنس PVC یا EPDM باشد که نوارهای EPDM گرانتر و مرغوب تر است.

فروش مارک جدید پنجره دوجداره ریلی

مزایای پنجره دوجداره  ریلی  

۱. عایق بودن کامل پنجره دوجداره  ریلی   تا ۱۰۰%

۲. طراحی متنوع با این سیستم جهت عرض و ارتفاع استاندارد

۳. کاربرد آسان

۴. سهولت در نگهداری

۵. زیبایی

۶. مقرون به صرفه بودن

۷. طول عمر بسیار بالا و عدم نیاز به نگهداری مداوم و ماهیانه

معرفی پنجره ریلی

سیستم بازشوی این نوع پنجره دوجداره به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب و پنجره دوجداره می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره ریلی خود به دو نوع، پنجره دو جداره ریلی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.

-دستگیره پنجره دوجداره دوجداره ریلی (swing) سعی کنید در پنجره دوجداره ریلی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره دوجداره ریلی مورد نیاز است.

یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره دوجداره ریلی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره دوجداره ریلی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش مارک جدید پنجره دوجداره ریلی

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است