فروش پنجره سه جداره وین تک فرانسوی کرج

پنجره سه جداره وین تک فرانسوی یا در بعضی موارد به آن دو لنگه بازشو هم میگویند از زیبا ترین و پر طرفدارترین پنجره های سه جداره می باشد. پنجره سه جداره فرانسوی دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی بیشتری دارد.

پروفیل های پنجره سه جداره فرانسوی تولید شده در کارخانه وین تک با در نظر گرفتن شرایط انواع آب و هوا و موقعیت جغرافیایی کشور طراحی شده است تا از کیفیت عالی و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

فروش پنجره سه جداره وین تک فرانسوی کرج

 سیستم بازشوی پنجره های سه جداره وین تک که در ایران به عنوان پنجره یو پی وی سی فرانسوی رواج پیدا کرده است طوری طراحی گردیده است که هر دو لنگه پنجره سه جداره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود.

مزایای پنجره سه جداره وین تک فرانسوی:

هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.
با نصب این نوع پنجره شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد


فروش پنجره سه جداره وین تک فرانسوی کرج

برای خرید پنجره سه جداره وین تک فرانسوی شما عزیزان امکان این را دارید که به نمایندگی های معتبری که در سراسر کشور هست مراجعه نمایید، شرکت پنجره ماندگار در کرج از نمایندگی های فعال و معتبر در زمینه تولید, تعویض و نصب پنجره های دو و سه جداره می باشد که تمام این پنجره ها را در طرح و مدل هایی که متناسب با سلیقه ی مشتریان خود است تولید میکند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش پنجره سه جداره وین تک فرانسوی کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است