قیمت پنجره upvc وین تک فولکس واگنی رنگی

زمانیکه بخواهید از درب و پنجره های لولایی یو پی وی سی با ابعاد بزرگ برای منزل خود استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما ، پنجره upvc وین تک فولکس واگنی میتواند باشد.سیستم پنجره های  یو پی وی سی فولکس واگنی رنگی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز در داخل منزل شما و منظره ای دلپذیر را برای شما مهیا میکند. استفاده از یراق وین تک برای پنجره upvc فولکس واگنی رنگی باعث هوابندی و عایقبندی کامل شده و اگر در حالت نیمه باز قرار گیرد مانند تهویه برای شما عمل میکند.

در ساخت پنجره های upvc فولکس واگنی با یراق وین تک رنگی از همان نوع پروفیل دوجداره لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.که این کار را کارشناسان شرکت ما برای شما انجام میدهند.

قیمت پنجره upvc وین تک فولکس واگنی رنگی

همچنین بخاطر وجود لاستیک های آب بندی که میان هر دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند باعث میشود تا به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های دوجداره کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در پنجره های upvc فولکس واگنی رنگی از بین خواهد رفت.پروفیل دوجداره وین تک از مهمترین مسائل در قیمت پنجره  یو پی وی سی بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.اما در پنجره   فولکس واگنی رنگی  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا فرق میکند و به طور بهتر می توان گفت سیستم پنجره فولکس واگنی رنگی عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است

قیمت پنجره upvc وین تک فولکس واگنی رنگی

مزایای قیمت پنجره upvc فولکس واگنی رنگی:

باز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی

خاصیت این نوع از پنجره های upvc وین تک فولکس واگنی مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترکی ندارند که باعث شود آب به داخل نفوذ کند. همچنین این پنجره ها ضدآب هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره upvc وین تک فولکس واگنی رنگی

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است