خرید پنجره upvc آلومینیومی فولکس واگنی کرج

نحوه بازشو های پنجره upvc فولکس واگنی آلومینیومی دقیقا مثل درب خودروی ون است. درب و پنجره ه ی فولکس واگنی که با این سیستم طراحی شده اند بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما این نوع پنجره  لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و در زمان باز شدن یک ردیف به جلو می آید و کاملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل را داراست.

بازشو های پنجره upvc فولکس واگنی دقیقا مانند درب خودروهای ون است. درب و پنجره های  که با این مکانیزم ساخته می شوند بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره  upvc   لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و در زمان باز شدن یک ردیف به جلو می آید و کاملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل را داراست.

خرید پنجره upvc آلومینیومی فولکس واگنی در کرج

لنگه بازشوی درب یا پنجره  upvc فولکس واگنی به روش کلنگی نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود آورد. در حال حاضر این پنجره  upvc فولکس واگنی جایگزین پنجره های کشویی معمولی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی این مدل پنجره ها ، قیمت خرید پنجره upvc فولکس واگنی به نسبت پنجره کشویی بالاتر است.

مزایای فروش پنجره  upvc فولکس واگنی:

باز شدن باز شوی آن تا زاویه ۴۵ درجه

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی است

خرید پنجره upvc آلومینیومی فولکس واگنی در کرج

یکی از مزیت های فروش پنجره فولکس واگنی این است که پنجره  upvc فولکس واگنی نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است به علت اینکه پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.

لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات درب و پنجره upvc فولکس واگنی سابقا در سایر متریال های مجره نیز استفاده میشده و صرفا مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد ولی باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره استفاده کرد که اختصاصا برای پنجره upvc تولید شده اند این مطلب بسیار مهم می باشد چرا که اغلب در خرید،یراق آلات برای پنجره بصورت اختصاصی تولید شده اند و استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره ی upvc آلومینیومی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد.

 

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره upvc آلومینیومی فولکس واگنی کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است