خرید پنجره کشویی ارسی دوجداره در کرج

پنجره کشویی ارسی دوجداره به دلیل رنگ ها و نقش هایی که در آن بکار رفته دارای نمای زیبایی است و همین امر باعث شده طرفداران زیادی پییدا کند.و همینطور در ریبایی نمای ساختمان هم اثر گذار است.در بین مردم در شهرهای مختلف این پنجره کشویی ارسی دوجداره با نام های گوناگونی شناخته شده است. پنجره کشویی دوجداره ارسی دوجداره معمولا کار چندین پنجره را انجام می دهد چرا که در این نوع پنجره کشویی ارسی دوجداره سعی می شود چندین پنجره را در قالب یک پنجره ایجاد کند.

پنجره کشویی  ارسی دوجداره   از محبوب ترین مدل های پنجره دوجداره است که بیشترین طرفداران درب و پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است .

خرید پنجره کشویی ارسی دوجداره در کرج

 پنجره کشویی  ارسی دوجداره در 2 مدل ساخته و نصب میشوند : یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره کشویی  ارسی دوجداره   ، به صورت کشویی باز میشود

دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره کشویی ارسی دوجداره قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند. از پنجره کشویی ارسی دوجداره دولنگه بازشو بیشتر در فضاهایی که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند استفاده میشود. برای مثال اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند.از دیگر کاربردهای پرطرفدار این محصول استفاده در پذیرایی ساختمان هاست به منظور نمای زیبا و رنگی که دارد راحتی باز و بست پنجره کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و نشیمن ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره ها هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود

خرید پنجره کشویی ارسی دوجداره در کرج

بدون داشتن طرح و ابعاد دقیق درب و پنجره نمیتوان قیمت خرید پنجره کشویی ارسی دوجداره به طور دقیق بیان کرد.

بازشوهای لنگه‌های پنجره دوجداره ارسی دوجداره به صورت کشویی می‌باشد یعنی لنگه‌ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خود جا به جا می‌شوند. در جاهائیکه با محدودیت فضایی جهت باز شدن پنجره به سمت داخل مواجه هستیم، استفاده از این نوع پنجره کشویی دوجداره  توصیه می‌گردد و قطعا از نظر آب‌بندی در سطح پایین‌تری نسبت به لولائی دو حالت بازشو قرار می‌گیرد.پنجره کشویی ارسی دوجداره نوعی از پنجره کشویی می باشد که در مناطق سرد سیر مورد استفاده قرار میگیرد این پنجره ها به جای حرکت روی یک اهرم رو به بالا جمع می شود پنجره کشویی ارسی دوجداره دارای یک قاب یا یک محفظه می باشد که پنجره جمع شده در داخل آن قرار می گیرد پنجره کشویی  ارسی دوجداره را بیشتر می توان در اضفهان و کاشان مشاهده کرد.

کاربرد پنجره کشویی ارسی دوجداره:

مشاهده فضای بیرونی ساختمان

در معرض دید قرار دادن فضای بیرونی

ایجاد نمای زیبا برای ساختمان و..

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره کشویی ارسی دوجداره در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است