خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج

با خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج علاوه بر ایجاد نمایی منحصر به فرد, سالیان طولانی بدون خرابی و تغییر رنگ می توانید از آنها استفاده نمایید. چرا که پنجره دوجداره ویستابست موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل upvc طبق استاندارد GZ716.1 رال آلمان گردیده است.

پنجره دو جداره upvc ارزان

امروزه با روی کار آمدن پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج شما می توانید برای داشتن پنجره هایی زیباتر و هماهنگ با نمای داخلی و خارجی ساختمان، از پنجره های upvc لمینت شده طرح چوب استفاده نمایید. امروزه با توجه به وجود علایق و سلایق مختلف، تنوع رنگ در کلیه مصالح ساختمانی به خصوص خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج https://karaj-upvc.com/  بسیار حائز اهمیت است چرا که در زیبایی نمای ساختمان ها تاثیر بسزایی دارند. پروفیل در و پنجره دوجداره upvc داتا سفید رنگ می باشد اما این شرکت در کرج در راستای ارج نهادن به سلایق مشتریان عزیز به فروش در و خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج نیز می پردازد که به سه روش زیر تولید می گردند.

توجه داشته باشید قیمت خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج با توجه به دورولمینت و یا یکرولمینت بودن متفاوت است. در خیلی از موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی  با نمای ساختمان  و یا طرح  دکوراسیون داخلی باید از پنجره هایی با رنگهای مختلف استفاده کرد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های یو پی وی سی بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت شرکت پنجره ماندگار کرج https://karaj-upvc.com/ توانسته سبد خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج ساخته شده  کامل تر نماید. بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل ۱۰ سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.

رنگ پنجره دوجداره


خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج

خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج https://karaj-upvc.com/ بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج  میباشد. در پروفیل های پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج  https://karaj-upvc.com/ میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد. مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز ویستابست مورد کنترل قرار می گیرد. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد. 


رنگهای پنجره دورو لمینیت


امکان استفاده از شیشه های چندجداره : یکی از مهمترین اجزاء پنجره، شیشه آن است و به موازی پیشرفت های صورت گرفته در این صنعت، فرایند تولید شیشه های چند جداره نیز دست خوش تحولات چشم گیری شده است. البته از ورود شیشه های دوجداره به بازار ساخت و ساز کشور چند دهه گذشته اما به غیر از مواردی محدود، اکثر شیشه های دوجداره تولیدی در دهه های گذشته از استانداردهای لازم برخوردار نبودند و صرفا نام شیشه دو جداره را یدک می کشیدند، اما خوشبختانه در سال های اخیر شرکت های بسیاری پا به عرصه این صنعت گذاشته اند که امکانات مطلوبی برای تولید شیشه های چند جداره دارند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است