خرید درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

بازشودرب و پنجره upvc دوحالته وین تک روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره می باشد. خرید درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج به دلیل نوع بازشو, امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان افزایش پیدا کرده است.


اگر شما هم قسط خرید خرید درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج را دارید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. متاسفانه در میان برخی از نمایندگی های پنجره دوجداره وین تک تفاوت قیمت فاحشی مشاهده می شود که این مسئله با کیفیت رابطه مستقیم دارد زیرا برخی از آن ها با پایین آوردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک, قیمت خرید درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج را نیز کاهش می دهند. درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ سالیانه ۴ تا ۵ بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.

یو پی وی سی دوحالته


 خرید درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/

دراین شکل درب دو حالته به خوبی قابل استفاده میباشد . در این درب ها یراق آلات پنجره به جای یراق آلات درب به کار می رود واین درب ها مانند پنجره های دوجداره هم از بالا کمی بازشوندگی دارند یراق که باعث میشود جریان هوا به خوبی جریان داشته باشد و هم به صورت کامل مانند درب های معمولی باز و بسته می شوند در شکل فوق دو بازشوی سمت راست که مثال دو لنگه درب می باشد با یراق فرانسوی ساخته شده است. لاستیک درزبندی مخفف کلمات Ethylene Propylene Diene Monomer Rubber می‌باشد که نوعی لاستیک ترکیبی بوده و می‌تواند به مقدار زیادی، کش بیاید و دوباره به حالت اولیه بازگردد بدون اینکه هیچ‌گونه تغییر شکل دائمی پیدا کند. زمان خرید پنجره دوجداره وین تک WINTECH باید دقت نمایید که لاستیک درزبندی از نوع EPDM باشد زیرا دوام,عمر و خواص آن بهتر از انواع دیگر لاستیک های درزبندی مانند SBS و SEBS می باشد.

خرید درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و پنجره دو جداره upvc وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.



bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است