خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج

پس از انتخاب بهترین پروفیل یو پی وی سی و خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج نوبت به انتخاب بهترین جنس یراق آلات می رسد. با توجه به تنوع و شکلهای مختلف درب و پنجره upvc وین تک در انتخاب و نوع یراق و پنجره های خود دقت کنید و با توجه به شرایط خانه و نحوه بازشو درب و پنجره upvc وین تک و همچنین چیدمان پذیرایی،اتاقهای خواب ،وآشپزخانه ،نوع پنجره های خانه خود را انتخاب کنید.

پروفیل گالوانیزه


تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره ماندگار با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و پنجره upvc وین تک در کرج در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیلهای تولید شده در کارخانه درب و پنجره upvc وین تک در کرج با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند. تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره دوجداره وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره upvc وین تک در کرج تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج

درب و پنجره upvc وین تک در کرج با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای  ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد.  درب و پنجره های دوجداره  یو پی وی سی ، عایق حرارتی هستند. طراحی پروفیل های درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ امکان نصب انواع یراق آلات و ایجاد بازشوهای متنوع را در سیستم های درب و پنجره دوجداره فراهم می کند. استفاده از یراق آلات استاندارد در ارتقاء کیفی درب و پنجره upvc وین تک در کرج موثر بوده و رعایت نکات فنی و پهنای بازشو، وزن شیشه های لنگه بازشوها در انتخاب نوع یراق آلات از نکات حائز اهمیت است.

پنجره دوجداره وین تک

تکنولوژی و ماشین آلات در خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج

در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک کرج از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره دوجدارهupvc با بالاترین استانداردها کرده است.

مزایای خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت

ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی

خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است. انواع یراق آلات مختلف به درخواست مشتری موجود می باشد دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش همکاران ما در دفتر پنجره ماندگار کرج منتظر شما هستند تا قیمت تمام شده برای ساخت، نصب و تعویض و خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج  https://karaj-upvc.com/ را در کمتر از نیم ساعت با تمام جزئیات در اختیار شما قرار دهند. فقط نقشه پنجره ها را در دست داشته باشید. در عین حال میتوانید نقشه مورد نظرتان را در قسمت مربوطه در وب سایت شرکت خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج ارسال نمایید.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید درب و پنجره upvc وین تک در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است