خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج به دلیل طراحی خاص و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، سبک معماری خاصی را برای ساختمان ایجاد می کند. با خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج در مصرف انرژی و همچنین هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی نمایید.

پروفیل پنجره دوجداره

خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج رابطه مستقیم با کیفیت نهایی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد چرا که هر چه پروفیل یو پی وی سی استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد درب و پنجره دوجداره به مرور زمان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهند.جنبه دیگری که در تعیین کیفیت در و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل‌های upvc می باشد که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران محترم نمی باشد و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل upvc وکا آلمان در کرج https://karaj-upvc.com/ یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. را ه حل های ساختمان سبز (Green building)  برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست. دوستی های زیست محیطی حاصل ترکیب چیزهای مختلف است، مانند طراحی های هوشمند، تجهیزات کاهش دهنده انرژی و نصب درب ها و پنجره هایی با انرژی کارآمد که سطح عایق بودنشان افزایش یافته است. تکنولوژی داخلی پروفیل upvc وکا آلمان بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.

وکا آلمان


آزمایشات انجام گرفته در کارخانجات قبل از خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل, مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم دردمای پایین, رفتار پس از گرم شدن, تست جرم واحد طول, برگشت حرارت, تست ابعاد و هندسه پروفیل upvc وکا آلمان در کرج, تست کجی, تست جوش, که ما به توضیح تعدادی از این آزمایشات میپردازیم:

-شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرایند تولید انواع سطح مقطع پروفیل upvc وکا آلمان در کرج https://karaj-upvc.com/  , تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت ۱۲ تا۲۴ ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد قرار میگیرد. سطوح خارجی پروفیل ها که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی, حفره, ترک, حباب و سایر معایب باشند.


پروفیل یو پی وی سی


-برگشت حرارت: سه مقطع پروفیل upvc وکا آلمان در کرج ۲۲۰mm انتخاب و با دو خط به فاصله تقریبی ۲۰۰mm  در دو سمت سطح به صورت عمود بر محور پروفیل نشان گذاری می شوند. این نمونه پس از نشانه گذاری در کوره با دمای ۱۰۰درجهc  بمدت یک ساعت قرار میگیرد وپس از خنک شدن در دمای محیط مجددا نشانه ها اندازه گیری می شود. برای هر نمونه و هر جفت علامت, ضریب برگشت حرارت به درصد محاسبه میشود. شما می توانید با خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج از پنجره ماندگار دارای بهترین درب ها و پنجره های دوجداره شوید.

پروفیل upvc وکا آلمان در کرج به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است