خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و کاهش آلودگی های صوتی است. پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج تنها دارای یک جهت بازشو می باشد اما قابلیت تغییر سیستم از مدل تک‌ حالته به دو حالته را دارد.

یو پی وی سی تک حالته

در انتخاب درب و پنجر ه دوجداره چند آیتم را میبایست مد نظر داشت ،تا بتوان کاربری بالایی را از این محصول کسب کرد در تعویض پنجره های قدیمی طبیعتا ما به دنبال رفع معایب حاصله از پنجره های قدیمی و بهره بری از محاسن پنجره یو پی وی سی هستیم . بنا براین محصول مورد انتخاب میبایست در بالاترین کیفیت بکار گرفته شود تا ما بتوانیم از تمامی محاسن و برتری پنجره های یو پی وی سی بهره مند شوید. شرکت درب و پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج با رنگ بندی متنوع نموده است.

۱– پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج سفید با پوشش رنگ اکریلیک

۲– پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل upvc وین تک کرج با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک در کرج را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید. پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج از ابتدایی ترین مدل های درب و پنجره دوجداره می باشد که دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های بازشئ می باشد و شما می توانید با صرف کمترین هزینه و بدون وارد کردن هر گونه صدمه و آسیب به ظاهر پنجره ها آن را به مدل دوحالته تبدیل نمایید.

پنجره دوجداره مدل دوحالته دو جهت بازشو


نگهداری و خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج پس از نصب

برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند. سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره های شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند. قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند. لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند. شیارهای تخلیه آب بازدید شوند تا در اثر تجمع گرد و غبار مسدود نشده باشند. نوارهای آب بندی باید گرد وغبار گیری و با یک محلول پاک کننده و ناساینده تمیز شوند تا پنجره ها بهترین آب بندی را داشته باشند. 

مزیت های سیستم یراق پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج :

– به صرفه بودن قیمت در مقایسه با انواع دیگر یراق آلات

– قابلیت تعویض آسان لولاها و یراق در صورت آسیب دیدگیو یا سرویس مجدد

- قابلیت جابجایی و تعویض جهت بازشو (از چپ به راست و یا برعکس) با صرف کمترین زمان و هزینه در محل نصب پنجره ها

شرکت پنجره ماندگار در کرج و تهران دارای دفتر فروش و خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج  است روند کاری فروش درب پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج  در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک کرج از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است