خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی روکش چوب

خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی روکش چوب :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی روکش چوب برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است.

خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی روکش چوب

خصوصیات لمینت رنگی پنجره upvc

درب و پنجره دوجداره upvc دارای مزیت ها و خصوصیات خیلی مهم و منحصر به فردی است که عبارتند از:

پروفیل به کار گرفته شده در این پنجره دوجداره از جنس پلاستیک قابل بازیافت یو پی وی سی و متریالی مستحکم در مقابل آب و نم می باشد که سبب بهبود کارایی و گسترش کاربرد در قیاس با فریم های فلزی می شود.

پلاستیک یو پی وی سی پلاستیکی محکم، با عمر زیاد و کم وزن است و سبب کاستن وزن کلی آپارتمان می شود.

ظرافت در طراحی و ساخت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی سبب بیشتر شدن زیبایی و جذابیت بصری در مقایسه با پنجره های آهنی می شود.

با دقت به متنوع بودن  یراق آلات و تولید فریم های گوناگون می توان در و پنجره دوجداره یو پی وی سی را در طرح و چگونگی بازشوهای مختلف بسته به عملکرد و سلیقه ی افراد ساخت.

مستحکم بودن پروفیل pvc در مقابل آب و زنگ زدگی و نیز چگونگی ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی به سرویس و ترمیم رنگ پروفیل نیاز نخواهد بود.

به دلیل دوجداره بودن پنجره و نیز درزبندی کامل پروفیل upvc از عبور گرد و خاک و دود ممانعت می شود.

با به کار گیری از روکش رنگی می توان تنوع در طرح و رنگ پنجره های upvc به وجود آورد.

شیشه پنجره دوجداره  upvc نسبت به شیشه پنجره های فلزی دارای استحکام خوبی در مقابل اشعه فرابنفش می باشد.

نارسانا بودن جنس فریم pvc، درزبندی کامل هوا در پروفیل و دوجداره بودن شیشه به کار گرفته شده سبب نگهداری و پایداری دمای فضا می شود.

دوجداره بودن در و پنجره یو پی وی سی سبب بهتر شدن کارایی پنجره دوجداره در مقابل آلودگی های صوتی و جذب صداهای اطراف و داخل محیط می شود.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی روکش چوب

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است