کاربرد توری پنجره دوجداره یو پی وی سی

کاربرد توری پنجره دوجداره یو پی وی سی:نصب توری یکی از اقدامات راحت در فصل تابستان برای جلوگیری از گرما و همچنین تهویه هوای درون منزل است. استفاده از جریان هوای خنک و باز کردن پنجره ها ایرادات خیلی را با خود به همراه دارد. ایراداتی نظیر ورود حشرات موذی! نصب توری پنجره راه حل ساده ای برای این ایراد است. پس اگر شما هم در خانه با این ایرادات رو به رو شدید و به دنبال نصاب توری هستید، با “خدمت از ما” تماس بگیرید. نصب توری پنجره دوجداره ، نصب توری پنجره سیار ، نصب توری پنجره غرب تهران ، نصب توری پنجره سعادت آباد و نصب توری فلزی و توری پنجره پارچه ای و انواع دیگر نیز قابل ارائه هستند.

کاربرد توری پنجره دوجداره یو پی وی سی

این توری ها برای جلوگیری از ورود پشه ها و حیوانات ریز از پنجره مورد استفاده قرار میگرد.

این توری به انواع:

- توری پشه ای گالوانیزه

- توری پشه ای آلمینیومی

- توری پشه ای فایبر گلاس یا توری نسوز

- توری پلاستیکی

تقسیم می شود.

توری پنجره ای صرف نظر از نوع آن یعنی یک توری به طول 30 مترمی باشد. قیمت توری های پنجره ای بر اساس متر مربع محاسبه می شود.

  • یک رول به عرض50 سانت:15=0/5×30 متر مربع است
  • یک رول به عرض 60 سانت:18=0/6×30 مترمربع است
  • یک رول به عرض70 سانت:21=0/7×30 مترمربع است
  • یک رول به عرض 80 سانت:24=0/8×30 مترمربع است
  • یک رول به عرض 90 سانت:27=0/9×30 مترمربع است
  • یک رول به عرض 100 سانت:30=1×30 مترمربع است
  • یک رول به عرض120 سانت:36=1/2×30 مترمربع است
  • یک رول به عرض 150 سانت:45=1/5×30 مترمربع است

-توری پشه ای گالوانیزه:

این توری عمدتا"از چین وارد می شود.

شرکت حافظان سرمایه مستقیما"وارد کننده نوع چینی این محصول است .

پر طرفدار ترین توری پنجره ای فلزی است. استحکام آن در مقابل زنگ زدن کمتر از توری پشه ای آلمینیومی می باشد.

چشمه آن 18×18 است. این توری در عرض های 50-60-70-80-90-100-120و 150 سانت فروخته میشود.

توری پشه ای آلمینیومی:

شرکت حافظان سرمایه مستقیما"وارد کننده نوع چینی این محصول است و نماینده مستقیم پخش چندین کارخانه ایرانی سازنده توری بصورت عمده و خرد می باشد.

خلاصه اگر قصد تعویض توری های قدیمی پنجره های خانه با توری پلیسه ای دارید حتما این مسئله را با مدیر ساختمان و سایر همسا یه ها هم در میان بگذارید. این موضوع علاوه بر پایین آوردن هزینه پنجره‌ تک، بر هزینه های حمل و نقل و ایاب و ذهاب هم اثر می‌گذارد و سبب می‌شود این هزینه ها سرشکن شوند.

ساخت توری پلیسه ای درب بالکن

در خیلی از خانه ها رفت و آمد زیادی از درون  خانه به حیاط، حیاط خلوت و بالکن و بهار خواب انجام می‌شود. خیلی از خانه ها هم همان برخورد پنجره را با درب بالکن خود دارند و مثلا در شب های گرم ترجیح می‌دهند همه در و پنجره‌ها را باز بگذارند.

توری پلیسه گزینه بسیار خوبی برای درهای بالکن است. علاوه بر سهولت در باز و بسته شدن به علت خاصیت کشویی‌اش در زمان باز بودن فضای بسیار کمتری نسبت به در توری های معمولی می گیرد.

نکته

یکی از مواردی که در زمان ثبت سفارش تولید توری پلیسه‌ای باید در نظر داشته باشید مانند حداقل متراژ است. تولید کنندگان توری متراژهای زیر یک مترمربع را که برای پنجره‌های کوچک سفارش داده می‌شوند، هزینه انجام کار را بر مبنای همان یک متر مربع اعلام می‌کنند. در واقع یک متر مربع پایین‌ترین قیمت را در تولید توری پنجره دارد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب کاربرد توری پنجره دوجداره یو پی وی سی

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است