پنجره های دوجداره و قیمت شیشه رنگی کرج

پنجره های دوجداره و قیمت شیشه رنگی کرج: نفوذ سر و صدا از طریق درب و پنجره به دو صورت انجام می‌گیرد؛ آب‌بندی لاستیک‌های، بین دو پروفیل و مابین پروفیل و شیشه و دوم از طریق لرزش و ویبراسیون روی سطح شیشه. استفاده از شیشه‌های استاندارد در عایق کردن بسیار مهم است. یک شیشه دوجداره از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.در استفاده از پنجره دوجداره شیشه رنگی مهمترین نکته کاربری محل پنجره دوجداره می باشد.به عنوان مثال در فضای مسکونی غالباََ شیشه های دوجداره ساده یا clear نصب میشوند. اما در محیط های اداری برای جلوگیری از دید داشتن افرادی که در بیرون رفت و آمد میکنند و ورود نور کمتر به داخل ساختمان اکثراََ از پنجره دوجداره شیشه رفلکس یا شیشه رنگی استفاده میشود.


پنجره های دوجداره و قیمت شیشه رنگی کرج

نوع شرایط جغرافیایی

در مناطق جغرافیایی سردسیر برای ورود حداکثری تابش نور خورشید و جذب گرما از شیشه های شفاف یا clear استفاده میکنند. اما در مناطق جغرافیایی گرم و کویری که تابش نور خورشید به صورت مستقیم میباشد و باعث ایجاد گرمای فراوان میشود، استفاده از شیشه های رنگی و دودی  بهترین گزینه برای به حداقل رساندن تابش خورشید میباشد.

 

تطابق پنجره دوجداره شیشه دوجداره رنگی با معماری ساختمان

باید یک همخوانی رنگی بین شیشه پنجره دو جداره یو پی وی سی و معماری ساختمان شما وجود داشته باشد. به طور مثال در نماهای ساختمانی که ورق نقره ای کامپوزیت به کار برده شده است اکثراََ پنجره دوجداره شیشه دودی استفاده میشود. همچنین در نماهایی که تلفیقی از چوب، شیشه و آجر میباشد نیز میتوان پنجره دوجداره شیشه دودی نصب کرد.

پنجره های دوجداره و قیمت شیشه رنگی

شیشه‌هایی به ضخامت ۴،۵ و ۶ میلی که با توجه به درخواست مشتری مشخص می‌شود. با توجه به تحقیقات صورت گرفته توصیه می‌شود در شیشه‌های دوجداره، دو لایه ضخامت شیشه با یکدیگر تفاوت داشته باشد تا صداگیری بیشتری صورت گیرد.

اسپیسر: قاب آلومینیوم بین دو شیشه که ضخامت آن از ۶ تا ۱۶ میل بوده و نسبت به ضخامت شیشه‌ها و پهنای جایگاه نصب شیشه انتخاب می‌شود. اسپیسر شیشه سیلیکاژل رطوبت‌گیر را داخل خود نگه می‌دارد و از روزنه‌هایی که در زیرش قرار دارد رطوبت ما بین دو شیشه توسط این سیلیکاژل جذب می‌شود.

مهم‌ترین نشانه شیشه صنعتی، یکپارچه بودن اسپیسرهاست به این معنا که اسپیسرها در گوشه کار به صورت خم باشند و هیچ گونه برشی در گوشه شیشه‌ها نباشد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره های دوجداره و قیمت شیشه رنگی کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است