قیمت پنجره دوجداره ریلی یو پی وی سی کرج

قیمت پنجره دوجداره ریلی یو پی وی سی کرج: با علم به اینکه پنجره یو پی وی سی ریلی کلا تا میزان ۸۰ درصد عایق می باشد و نسبت به پنجره دوجداره لولایی و فولکس واگنیدارای فیتینگ کمتری میباشد به همین دلیل در تولید آن و انتخاب نوع پرفیل و نوع یراق الات باید دفت بسیار انجام پذیرد . با توجه به تجربه  ۱۵ ساله در صنعت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی بهترین پیشنهاد جهت ساخت پنجره دوجداره ریلی استفاده از پروفیل upvc ویستابست و وین تک و یراق آلات roto آلمان می باشد .



قیمت پنجره دوجداره ریلی یو پی وی سی کرج

پنجره دوجداره ریلی بدلیل بهره وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی نسبت به انواع دیگر بازشوها ، این روزها کاربرد خود را کم کم از دست می دهد. تولید کنندگان در طراحی پنجره به همین دلیل سعی می کنند تا حد امکان از دیگر انواع بازشوها برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنند.

اما هنوز هم در بخش های مختلفی از ساختمان لازم است تا پنجره ریلی نصب شود. مزیت بزرگ پنجره ریلی این است که در هنگام بازشدن پنجره فضای داخلی را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد. به همین دلیل در قسمت های خانه که این مسئله اهمیت زیادی دارد، لازم است تا یا پنجره فولکس واگنی نصب شود که هزینه تولید بالاتری دارد و یا از پنجره ریلی استفاده شود.

قیمت پنجره دوجداره ریلی یو پی وی سی

پنجره دولنگه ریلی یو پی وی سی از نظر کارایی و بهره وری همانند پنجره ریلی ساده است با این تفاوت که هر دو لنگه بصورت ریلی باز می شود. باز شدن لنگه بصورت تک به تک و همزمان امکان پذیر است.

پروفیل ساخت این نوع از پنجره ریلی با پنجره های ریلی یک لنگه بازشو متفاوت است. این پروفیل کمی عریض تر است. این پنجره نیز با وجود بهره وری پایین تر در حفظ انرژی نسبت به دیگر مدل های بازشو کاربردهای خاص خود در بخش هایی از ساختمان را دارد.

به نظر میرسد دیگر همه چیز درباره‌ی انواع پنجره ریلی را یاد گرفته باشید و بتوانید بهترین نوع آن را برای محیط خانه یا کار خود انتخاب کنید. احتمالا حالا شما هم با ما هم‌نظر باشید که انتخاب یک پنجره‌ی مناسب تا چه حد در آسایش و کاهش هزینه‌های سرمایش و گرمایش موثر است. پس با یک خرید باکیفیت راحتی خود را تضمین کنید.

ما درآینده انواع درب و پنجره را با تعهد به کیفیت، دوام، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم. و جهت جلب رضایت شما عزیزان تمامی مواد اولیه را از بنام‌ترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی انتخاب کرده‌ایم. یکی از این تولیدکنندگان شرکت ALUWOOD ترکیه است که در تولید فریم‌های زیبا و باکیفیت پیشروی جهانی است. ما به عنوان نمایندگی این شرکت امکان تهیه بهترین پروفیل‌ها را برایتان فراهم کرده‌ایم.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره دوجداره ریلی یو پی وی سی کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است