خرید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج

هنگام خرید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج توجه داشته باشید که شما می توانید با توجه به نیازتان رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید. شیشه رفلکس پنجره دوجداره معمولا از دوجداره شدن شیشه شفاف (ساده) و شیشه رفلکس تشکیل شده است و جداره رفلکس وظیفه بازتاب نوردر جهت منبع نور را دارد.

شیشه دوجداره


شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد و دارای رنگ های متنوع و متفاوت می باشد.  شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج طوری ساخته می شود که از عبور نور شدید خورشید به اخل ساختمان تا حد زیادی جلوگیری می کند ولی ایراد آن این است که در شب داخل ساختمان نمایان شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/ در رنگ های متنوع از جمله سبز، صورتی، دودی، آبی، طلایی، نقره ای و برنز در بازار موجود است که بالاترین میزان انتقال نور مربوط به شیشه دوجداره سوپر سیلور می باشد. شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج با استفاده از پوشش دهی اکسیدهای فلزی بر روی یک طرف شیشه ساده تولید می گردد. بدلیل وجود عناصر فلزی در ساختار آن، از یک طرف حالت رفلکس و آیینه ای پیدا می کند که افزایش درصد فلز در ترکیبات آن موجب افزایش خاصیت رفلکسی این محصول می گردد. عملکرد شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج بدین صورت است که نور را در جهت منبع نور انعکاس می کند و به همین دلیل در هنگام شب، با وجود منبع نور در داخل خانه، شیشه به سمت داخل منزل حالت رفلکتیو یا آینه ای پیدا خواهد کرد. شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج از خانواده شیشه های فلوت است و از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد. 

خرید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج

در شیشه های رفلکس ، که به لحاظ زیبائی و خواص نوری ویژه میزان مصرف گسترده ای نسبت به سایر شیشه ها دارد ، چسبندگی مواد درزگیر به سطحی از شیشه که پوشش آینه ای (coating) دارد ، بسیار پایین است و در کوتاه مدت این چسبندگی کاملا از بین خواهد رفت . در محل درزگیری ( اتصال قاب آلومنیومی به شیشه ) ،(coating) روی شیشه با دستگاه مخصوصی برداشته می شود تا از چسبندگی مواد درزگیر به سطح قابل قبول رسیده و کیفیت عایق بودن شیشه ها در سطح استاندارد باقی بماند.

شیشه دوجداره در کرج


استاندارد خرید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/ :

تولید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران صورت می‌گیرد. در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج  به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد. حداقل تعداد نمونه‌ها باید ۲۰ عدد از یک محصول باشد. کلیه نمونه‌ها باید حداقل به مدت ۲ هفته در محیط آزمایشگاهی با دمای c2±°۲۳ به صورت عمودی قرار گرفته باشند.

ویژگی های خرید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج

• جلوگیری از ورود گرمای نور خورشید در تابستان

در تصویر زیر میزان عبور نور مرئی خورشید و همچنین گرمای حاصله از نور خورشید را در دو نوع شیشه دوجداره ساده که خاصیت بازتاب کمی دارد و شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج مشاهده می کنید. این اعداد تنها میزان عبور گرما و نور خورشید را بیان می کنند و نه میزان عایق بندی شیشه های دوجداره را.

• عدم دید داخل ساختمان در روشنایی روز

با استفاده از شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج در طول روز داخل ساختمان قابل رویت نیست اما بدلیل خواص بازتاب نور، در شب عملکردی برعکس دارد.

شیشه دوجداره رفلکس


تمامی درب و پنجره سازان به دنبال ره حل هایی جدید جهت کاهش بازگشت سفارشات و اعتراض به محصولات شرکت خود می باشند.یکی از بزرگترین مشکلاتی که صنعت درب و پنجره دوجداره upvc با آن مواجه است مشکل میعان (CONDENSATION) و ظاهر شدن قطرات آب روی پروفیل پنجره می باشد. مشکل اصلی رطوبت بالای داخل منزل با درجه حرارت پایین خارج منزل است.علیرغم آنکه وقوع این نوع میعان حاصل ایراد درب و پنجره ساز نیست.یک درب و پنجره ساز متعهد سعی خواهد کرد این میعان به کمترین مقدار کاهش دهد.در واقع اولویت حذف با کاهش تعداد تماس های اعتراض آمیز به پنجره خواهد بود. به گفته بسیاری از شرکت های درب و پنجره ساز در فصل زمستان مشتریان مختلفی با این شرکت ها تماس گرفته و نسبت به ظاهر شدن قطرات آب روی پنجره جدید خود اعتراض می کنند.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است