خرید انواع درب و پنجره سه جداره

مزایای خرید انواع درب و پنجره سه جداره شامل مقاوم در برابر باد و طوفانهای شدید, کاهش هزینه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان, حفاظت از محیط زیست از طریق بازیافت و استفاده در صنایع دیگرو در آخر جلوگیری از تشکیل قطرات آب روی سطح شیشه درب و پنجره سه جداره می باشد. https://karaj-upvc.com/


 

خرید انواع درب و پنجره سه جداره باکیفیت در کرج به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش دهد. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازدهانرژی مناسب هستند. انواع درب و پنجره سه جداره کرجکه از کیفیت مناسب برخوردار باشند این گونه خانه ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیاربالا ببرند.استفاده ازانواع درب و پنجره سه جداره باکیفیت ، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است.علاوه بر ان میزان صوت را تا ۷۵ دسیبل کاهش داده و همچنین عایق ۱۰۰ درصد در برابر نفوذ هرگونه گردو خاک و حتی بوهای نامطبوع از محیط بیرون به داخل خانه میشود. https://karaj-upvc.com/گروه صنعتی ماندگار در کرج با تیکه بر مونتاژ کاران حرفه ای و اموزش دیده و همچنین بهرگیری از نصاب های مجرب و دوره دیده سعی برآن دارد تا خدمات گسترده خود را به همشهریان عزیز در سطح استان البرز_کرج و حومه ارائه نماید فعالیت این گروه در زمینه تولید و نصب انواع درب و پنجره سه جداره باکیفیت مانند : ویستابست و وین تک و همچنین پروفیل های ایرانی که دارای استانداردهای بین المللی میباشد است.

یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت انواع درب و پنجره سه جداره، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.

ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگاردر کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

پنجره کشویی


مزایای اصلی خرید انواع درب و پنجره سه جداره در کرج:

۱_سبکی وزن و مقاومت بسیار بالا

۲_ صرفه جویی در مصرف انرژی (۵۰ درصد) و رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان

۳_ عدم نیاز به رنگ آمیزی (مادام العمر)

۴_ کاهش آلودگی صوتی (۷۰ درصد) https://karaj-upvc.com/

۵_ نظافت آسان (به دلیل سطح صاف و صیقلی)

۶_ عدم نفوذ آب باران ، برف و حتی شستشو (۱۰۰ درصد)

۷_ یراق آلات مخصوص و ایمن در برابر سرقت

۸_ عایق در برابر نفوذ گرد و خاک و دود (۱۰۰ درصد )

۹_ قابلیت تعویض پنجره های قدیمی ، بدون تخریب

۱۰_ ضد خوردگی و پوسیدگی (۱۰۰ درصد)

۱۱_ رسوب ناپذیر

۱۲_ امکان بازشدن پنجره در حد تهویه

 امروزه انواع درب و پنجره سه جداره و الومینیوم در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد.

حال ممکن است با وجود استفاده از پنجره های دوجداره باز هم صدا وارد محیط شود و اسایش را از شما سلب کند و موجب نارضایتی شما گردد اما این مشکل کاملا قابل حل است و با رگلاژپنجره ها و درزگیری اصولی و رفع ایرادات کارایی درب و پنجره دوجداره باز می گردد.

خرید انواع درب و پنجره سه جداره و یراق آلات روتو در کرج:

شرکت پنجره ماندگاردر کرج در راستای خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود از یراق آلات  roto در درب و پنجره های دوجداره خود استفاده نموده که از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات درب و پنجره در تمام دنیا محسوب می شوند.

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد.

خرید انواع درب و پنجره سه جدارهو آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود. https://karaj-upvc.com/عوامل زیادی برای ماندگاری انواع درب و پنجره سه جداره و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.

البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی انواع درب و پنجره سه جداره باز میگردد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید انواع درب و پنجره سه جداره

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است