خرید پنجره دوجداره خوب

مشتریان عزیز شما می توانید برای انتخاب یک پنجره دوجداره استاندارد و بی عیب و نقص از طریق خرید پنجره دوجداره خوب از شرکت درب و پنجره ماندگار در کرج اقدام نمایید. درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره که در این شرکت تولید وعرضه می شوند ,تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل و استاندارد را نیز دارا می باشند. 

پنجره دوجداره ماندگار

البته این مزیت ها در صورتی ایجاد می شود که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص ساخته و نصب شود.در ضمن با خرید پنجره دوجداره خوب UPVC با ظاهری جذاب و رنگ ها و یا فویل های لمینت شده میتواند بر اساس سلایق شما و طرح های شما تغییر کنند. برای مشاوره و یا تعیین قیمت درب و پنجره ها به صورت رایگان با شرکت پنجره ماندگار در تهران و کرج در تماس باشید.

تفاوت خرید پنجره دوجداره خوب  با پنجره های سه جداره upvc

با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب و پنجره و خرید پنجره دوجداره خوب upvc و پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد.

درب پنجره سه جداره upvc ماندگار در کرج دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.

یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت و خرید پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. https://karaj-upvc.com/مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.

متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل‌های upvc، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل‌های یو پی وی سی ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.

رنگبندی و خرید پنجره دوجداره خوب UPVC

به طور مثال بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهدکه شیراز خطرناک‌ترین شهر ایران از حیث میزان تابش مستقیم نور خورشید بر پروفیل یو پی وی سی است، حال آنکه تابش مستقیم نور در شهرهایی چون قم، مشهد، تهران و اهواز، از این جهت چندان تأثیرگذار نیست. و در عین حال شهرهای سردسیری چون ارومیه، تبریز به همراه شهرهای گرمسیری زاهدان و یزد جزو شهرهایی به شمار می‌آیند که پروفیل‌های یو ی وی سی غیر استاندارد در آنها به واسطه تایش نور خورشید تغییر رنگ می‌دهند. مطالعات تأیید می کند که عامل تأثیرگذار بر رنگ پروفیل‌ها دمای شهرها و مناطق نیست، بلکه سطح ارتفاع شهرها از دریا و میزان تابش نور خورشید است.

تاثیر یراق در خرید پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی کرج:

یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص خرید پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی کرج بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد. با توجه به مسائل گفته شده این سؤال به وجود می آید که چگونه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم؟

نکات مهم برای انتخاب یراق و خرید پنجره دوجداره خوب درکرج:

۱- آب بندی کامل پنجره :

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.

اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.

۲- تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:

از آنجایی که هر پنجره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. https://karaj-upvc.com/این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.

اقدامات لازم جهت نصب پنجره دوجداره و خرید پنجره دوجداره خوب درکرج

در مطالب قبلی توضیح کامل در مورد درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی داه شد. حال در این مطلب می خواهیم آنچه که پیش نیاز نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم است را مورد بررسی قرار دهیم.

اقدامی که جهت نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم کرج باید انجام داد، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل ۳۰ × ۶۰ میلیمتر که به صورت کاملا تراز و بدون کوچکترین خمیدگی , پیچیدگی, زنگ زدگی و ناشاقولی در محل نصب پنجره ها نصب میشود و یا سطح سنگ تراز که درب و پنجره های دوجداره بر روی آن قرار می گیرد .

قابل توجه است که استانداردترین روش برای نصب درب و پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی و آلمینیوم نصب آنها بر روی قوطی فلزی است زیرا نصب درب و پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید توجه داشته باشیم که پیچ نصب حداقل ۲ سانتی متر در قوطی آهنی فرو رود. https://karaj-upvc.com/ گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم فلزی می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم درب و پنجره ها به فریم فلزی شود.

13150286

در انتخاب درب و پنجره دوجداره خوب چند آیتم را میبایست مد نظر داشت ،تا بتوان کاربری بالایی را از این محصول کسب کرد در تعویض پنجره های قدیمی طبیعتا ما به دنبال رفع معایب حاصله از پنجره های قدیمی و بهره بری از محاسن پنجره یو پی وی سی هستیم . بنا براین محصول مورد انتخاب میبایست در بالاترین کیفیت بکار گرفته شود تا ما بتوانیم از تمامی محاسن و برتری پنجره های یو پی وی سی بهره مند شویم…

_ مهمترین مباحث در انتخاب و خرید پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی عبارتند از:

_ شناخت یراق آلات مناسب برای پنجره های دوجداره خوب در کرج

_ شناخت از پروفیل مصرفی در ساخت پنجره دو جداره خوب

_ بررسی و تحقیق در رابطه با کارخانه تولید کننده

_ اطلاع از ماشین آلات تولید کننده درب و پنجره دوجداره خوب

_ استفاده از تیم نصب کارآزموده

_ بررسی قیمت پنجره دو جداره خوب یو پی وی سی محصول در مقایسه با سایر کارخانه های تولید کننده.

خرید پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی امری حساس است. برای خرید پنجره دوجداره خوب upvc پیشنهاد می شود که به شرکت های معتبر ساخت و عرضه درب و پنجره دوجداره خوب  مراجعه نمایید. شرکت پنجره ماندگاردر کرج یکی از شرکت های با سابقه در این عرصه است که برای خرید پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی می توان به این شرکت مراجعه نمود و از مشورت کارشناسان آن بهره برد. با استفاد از راهنمایی های کارشناسان ما می توانید درب ها و پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید و سفارش دهید.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره دوجداره خوب

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است